Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГорбунова, Л. С.uk, ru
dc.contributor.authorGorbunova, L. S.en
dc.date.accessioned2021-05-12T10:54:57Z
dc.date.available2021-05-12T10:54:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГорбунова Л. С. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти) [Електронний ресурс] / Л. С. Горбунова // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5975.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32065
dc.description.abstractКонтекст глобальних трансформацій вимагає трансформативних стратегій вищої освіти, спрямованих на формування автономного індивіда, здатного долати ризики та відповідати на виклики глобалізації і становлення інформаціоналізму як нового способу розвитку цивілізації. Реалізація трансформативних стратегій вищої освіти в змістовному аспекті вимагає інтер- і трансдисциплінарних методологій дослідження процесу трансформативного навчання дорослих, спрямованого на розвиток «цілісної людини», а не тільки його раціонально-когнітивних складових. В рамках такого холістичного підходу постає питання про природу трансформативних змін основної онто-антропологічної складової освітнього процесу, а саме феномену самості. З метою прояснення напрямів і завдань трансформативного навчання розглядається динаміка феномену самості на тлі зміни концептуального ландшафту культури. Застосовуються трансдисциплінарні підходи до його дослідження і обґрунтовується релевантність концепту трансверсальної самості як процесуально-діалогової єдності відмінностей у просторі лімінальності на глобальному та індивідуальному рівнях.uk
dc.description.abstractКонтекст глобальных трансформаций требует трансформативных стратегий высшего образования, направленных на формирование автономного индивида, способного преодолевать риски и отвечать на вызовы глобализации и информационализма как нового способа развития цивилизации. Реализация трансформативных стратегий высшего образования в содержательном аспекте требует интер- и трансдисциплинарных методологий исследования процесса трансформативного обучения взрослых, направленного на развитие «целостного человека», а не только его рационально-когнитивных составляющих. В рамках такого холистического подхода возникает вопрос о природе трансформативных изменений основной онто-антропологической составляющей образовательного процесса, а именно феномена самости. С целью прояснения направлений и задач трансформативного обучения рассматривается динамика феномена самости на фоне изменения концептуального ландшафта культуры. На основе примения трансдисциплинарных подходов к его исследованию обосновывается релевантность концепта трансверсальной самости как процессуально-диалогового единства различий в пространстве лиминальности на глобальном и индивидуальном уровнях.ru
dc.description.abstractThe context of global transformations requires transformative strategies of higher education aimed at forming an autonomous individual that can overcome risks and respond to the challenges of globalization and informationalism as a new way of civilization development. The implementation of transformative higher education strategies in the content aspect requires interdisciplinary and transdisciplinary methodological approaches to the process of transformative adult learning aimed at development an "Holistic Subjectivity", and not only its rationally-cognitive components. Within the framework of this holistic approach, the question arises of the nature of the transformative changes in the basic ontological anthropological component of the educational process, namely, the phenomenon of the Self. In order to clarify the directions and tasks of transformative learning, the dynamics of the phenomenon of self is examined against the background of a change in the conceptual landscape of culture. Based on the application of transdisciplinary approaches the relevance of the concept of the transversal self is substantiated as a process-dialogue unity of differences in the liminal space at the global and individual levels.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5975
dc.subjectтрансверсальна самістьuk
dc.subjectтрансформативне навчання дорослихuk
dc.subjectлімінальністьuk
dc.subjectТеорія складностіuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectкультуралізмuk
dc.subjectтранскультурністьuk
dc.subjectтрансверсальная самостьru
dc.subjectтрансформативное обучение взрослыхru
dc.subjectлиминальностьru
dc.subjectТеория сложностиru
dc.subjectсинергетикаru
dc.subjectкультурализмru
dc.subjectтранскультурностьru
dc.subjecttransversal selfen
dc.subjecttransformative adult learningen
dc.subjectliminalityen
dc.subjectcomplexity theoryen
dc.subjectsynergeticsen
dc.subjectculturalismen
dc.subjecttransculturalityen
dc.titleТрансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)uk
dc.title.alternativeТрансверсальная самость в эпоху глобализации (к обоснованию трансформативных стратегий высшего образования)ru
dc.title.alternativeTransversal Self in the Era of Globalization (Toward the Rationale for Transformative Strategies of Higher Education)en
dc.typeThesis
dc.identifier.udc130.2:37.04-053
dc.relation.referencesБейтсон, Г. (2000) Экология разума. Избранные статьи по антропологии, психиатрии и эпистемологии (Пер. с англ.). М.: Смысл.ru
dc.relation.referencesВельш В. (2004) Наш постмодерний модерн. Пер. з нім. А.Л.Богачова, М.Д.Култаєвої, Л.А.Ситніченко. К.: Альтерпрес.ru
dc.relation.referencesГеннеп А., ван (2002) Обряды перехода: Систематическое изучение обрядов.Пер. с франц. Ю.В.Ивановой, Л.В.Покровской. М.: Вост.лит.ru
dc.relation.referencesГердер И.Г. (1977) Идеи к философии истории человечества. Пер. и примеч. А.В.Михайлова. М.ru
dc.relation.referencesГорбунова Л. (2014a) Транскультурна освітня стратегія в контексті викликів глобалізації. Філософія освіти. Philosophy of Education, № 1 (14), 158-198.uk
dc.relation.referencesГорбунова Л. (2014b) Транскультурна компетентність: освітній шлях до глобальної культури миру. Філософія освіти. Philosophy of Education, № 2 (15), 141-167.uk
dc.relation.referencesГорбунова Л. (2015) Досвід лімінальності: соціально-антропологічне обгрунтування трансформативного навчання. Філософія освіти. Philosophy of Education, № 1(16), 105-132.uk
dc.relation.referencesГорбунова Л. (2017) Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти. Філософія освіти. Philosophy of Education, №2 (21), 71-97.uk
dc.relation.referencesКастельс М. (2000) Информационная эпоха: экономика, общество и культура: Пер. с англ. Под науч. Ред. О.И.Шкаратана. М.: ГУ ВШЭ.ru
dc.relation.referencesМорен Э. (2005) Метод. Природа природы. М.: «Прогресс-Традиция».ru
dc.relation.referencesAppadurai, A. (Ed). (2001) Globalization. Durham: Duke University Press.en
dc.relation.referencesURL: http://www.worldcat.org/title/globalization/oclc/177124342en
dc.relation.referencesDirkx, J. (2001) The power of feelings: Emotion, imagination, and the construction of meaning in adult learning. New Directions for Adult and Continuing Education 89: 63–72.en
dc.relation.referencesURL: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ace.9/abstracten
dc.relation.referencesDirkx J., Mezirow J., Cranton P. (2006) Musings and Reflections on the Meaning, Context, and Process of Transformative Learning: A Dialogue Between John M. Dirkx and Jack Mezirow. Facilitated by Patricia Cranton. Journal of Transformative Education, 4 (2), 123-139. URL:http://jtd.sagepub.com/content/4/2/123en
dc.relation.referencesEwing, K. P.(1990) The Illusion of Wholeness: Culture, Self, and the Experience of Inconsistency. Ethos,18(3), 251-78. URL: http://www.academia.edu/2081742/The_illusion_of_wholeness_Culture_self_and_the_experience_of_inc onsistencyen
dc.relation.referencesHall, S. (2016) Cultural Studies 1983: A Theoretical History.In: Stuart Hall: Selected Writings. Duke University Press. URL:https://www.dukeupress.edu/cultural-studies-1983en
dc.relation.referencesHermans, H. J. M., & Dimaggio, G. (2007) Self, identity, and globalization in times of uncertainty: A dialogical analysis. Review of General Psychology, 11(1), 31-61.en
dc.relation.referencesLewis, J. (2002) From Culturalism to Transculturalism. Iowa Journal of Cultural Studies 1 (Spring 2002). URL: http://ir.uiowa.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1003&context=ijcsen
dc.relation.referencesMaiese, M. (2015). Transformative Learning, Enactivism, and Affectivity. Studies in Philosophy and Education. An International Journal, Vol. 34, No 6, November 2015.en
dc.relation.referencesURL:https://www.researchgate.net/publication/287806906_Transformative_Learning_Enactivism_ and_Affectivityen
dc.relation.referencesMezirow, J. (2009). Overview of transformative learning theory. In: Contemporary theories of learning: Learning theorists…in their Own words, ed. K. Illeris, 90–105. New York: Routledge URL: https://pdfs.semanticscholar.org/1085/b8aaeee9d65dccbe930dca5fe6034bbaeb4d.pdfen
dc.relation.referencesQuinn, N. (2006) The self. Anthropological Theory, 6(3), 362-384. URL: http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1463499606066893en
dc.relation.referencesRobertson R. (1995). Glocalisation:Time – Space and Homogeneity – Heterogeneity. In: Global Modernities. Ed. by M. Featerstone, S. Lach and R.Robertson, London, 25-44.en
dc.relation.referencesSaid, E. (1993) Culture and Imperialism. L., P. XXIX. URL: https://janeaustensummer.files.wordpress.com/2016/01/culture_and_imperialism.pdfen
dc.relation.referencesSchrag, C.O. (1997) The Self after Postmodernity. New Haven.en
dc.relation.referencesSlimbach, R. (2005) The Transcultural Journey. Essays, Asuza Pacific University, Frontiers: the Interdisciplinary Journal of Study Abroad, Fall, 205-230). URL: http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ891470.pdfen
dc.relation.referencesTurner, V. (1967) Betwixt and Between: The Liminal Period in Rites de Passage. In: The Forest of Symbols, New York: Cornell University Press.en
dc.relation.referencesUNESCO (2015) Regional Study on Transversal Competencies in Education Policy and Practice. URL: http://unesdoc.unesco.org/images/0023/002319/231907E.pdfen
dc.relation.referencesVan Meijl, T. (2008) Culture and Identity in Anthropology: Reflections on ‘Unity’ and ‘Uncertainty’ in the Dialogical Self. International Journal for Dialogical Science. Fall, 2008, Vol. 3, No. 1, 165-190. URL: ijds.lemoyne.edu/journal/3_1/pdf/IJDS.3.1.13.VanMeijl.pdfen
dc.relation.referencesWelsch, W. (1998) Philosophy: specific origin and universal aspirations (traditional, modern, future). In: Twentieth World Congress of Philosophy, Boston, 10-16 August 10th, Roundtable «Internationalism in Philosophy», August 10th. URL: http: //www2.uni-jena.de/Welschen
dc.relation.referencesWelsch, W. (1999)Transculturality - the Puzzling Form of Cultures Today. In: Spaces of Culture: City, Nation, World, ed. by Mike Featherstone and Scott Lash, London: Sage, 194-213.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію