Філософія в університетській освіті: професія чи покликання
Анотації
Досліджується проблема місця та потенціалу філософії в університетській освіті за умов її
реформування на початку ХХІ століття. В контексті співвідношення філософії як професії та
покликання проаналізовано можливості вдосконалення процесу викладання в університеті
філософських дисциплін, які повинні зберегти свій традиційно високий статус. Однією з них могла
би стати відмова від “примусового” викладання стандартного курсу на користь вільного вибору
креативних авторських програм, які здатні забезпечити високий рівень філософського знання. It was investigated problem of the role and potentiality of philosophy in university education while
it is reforming at the beginning of the 21st century. Potentialities of improving of the teaching philosophy
and saving its high status have been analyzed in the context of correlation of understanding philosophy as
a profession and a calling. The refusal to enforce a standard course of philosophy in favor of free choice
of creative author’s programs is one of the ways that can ensure high quality of the philosophical
knowledge.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32067