dc.contributor.author | Головашенко, І. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T09:15:20Z | |
dc.date.available | 2021-05-14T09:15:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Головашенко І. О. Ґендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостей [Електронний ресурс] / І. О. Головашенко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5974. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32085 | |
dc.description.abstract | У статті автор аналізує основні тенденції трансформації сучасного суспільства та
основного суспільного інституту – освіти. Акцент зроблено на впровадженні ґендерної освіти як
способу оптимізувати освітній простір крізь призму рівних прав і можливостей. Показано, які
тенденції присутні у світовій практиці і як вони впливають на суспільні перетворення. | uk |
dc.description.abstract | In this article the author analyzes the major trends transforming modern society and basic social
institution – education. Emphases is placed on promoting gender education as a way to optimize the
educational environment through the prism of equal rights and opportunities. It is shown that there are
trends in the world and how they affect social changes. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5974 | |
dc.subject | філософія освіти | uk |
dc.subject | ґендерні студії | uk |
dc.subject | ґендер | uk |
dc.subject | різноманітність | uk |
dc.subject | рівні можливості | uk |
dc.subject | права людини | uk |
dc.subject | суспільна трансформація | uk |
dc.subject | education’s philosophy | en |
dc.subject | gender studies | en |
dc.subject | gender | en |
dc.subject | diversity | en |
dc.subject | equal opportunities | en |
dc.subject | human rights | en |
dc.subject | social transformations | en |
dc.title | Ґендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостей | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 172.1.343 | |
dc.relation.references | Елізабет Рудінеско, Мішель де Манасейн. В Про рівність статей Київ, Альтерпрес, 2007. –
С. 23 | uk |
dc.relation.references | Ferguson A. Twenty Years of Feminist Philosophy. Hypatia, 9:3. 1994. - P. 197-215. | en |
dc.relation.references | Rich A. On Lies, Secrets and Silanes. New York: W. W. Norton&Co. 1979a | en |
dc.relation.references | Gilligan C. In a Different Voice: Psychological Theory and Women’s Development. Cambrige.
MA: Harvard University Press. 2008a | en |
dc.relation.references | Belenky M. Field, Clinchy B.M., Goldenberg N.R. and Tarule J. M. Women’s Ways of Knowing.
New York: Basic Books. 2011 | en |
dc.relation.references | hooks bell. Outlaw Culture. New York: Routlege. 1994 | en |
dc.relation.references | Linda.L.Clark. Gender and Education. Код доступу:
www.encyclopedia.com/international/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/gender-andeducation | en |
dc.relation.references | Albisetti, James C. The Feminization of Teaching in the Nineteenth Century: A Comparative
Perspective. History of Education 22 (1993): 253–263. | en |
dc.relation.references | Graff, Harvey J. The Legacies of Literacy: Continuities and Contradictions in Western Culture
and Society. Bloomington, Ind., 1987 | en |
dc.relation.references | Global Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 7 | en |
dc.relation.references | Global Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 18 | en |