dc.contributor.author | Тягло, А. В. | ru |
dc.contributor.author | Тягло, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Tiaglo, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-17T09:12:22Z | |
dc.date.available | 2021-05-17T09:12:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тягло А. В. К понятию трансдисциплинарности [Електронний ресурс] / А. В. Тягло // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10700. | ru |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32108 | |
dc.description.abstract | Показано, что понятие трансдисциплинарности имеет сегодня два основных толкования – чисто познавательное, в духе Пиаже, и познавательно-практичное, в духе Янча - Вайнберга. Они оба вызваны к жизни потребностью осмыслить фундаментальные изменения в современном познании единого по природе мира. Аргументировано, что первое из этих толкований предвосхищено академиком Вернадским. | ru |
dc.description.abstract | Показано, що поняття трансдисциплінарності має сьогодні два основних тлумачення – чисто пізнавальне, у дусі Піаже, і пізнавально-практичне, у дусі Янча - Вайнберга. Обидва вони викликані до життя потребою осмислити фундаментальні зміни у сучасному пізнанні єдиного за своєю природою світу. Аргументовано, що перше з цих тлумачень передбачене академіком Вернадським. | uk |
dc.description.abstract | It is demonstrated that the concept of transdisciplinarity has two main explications today – purely cognitive, in accordance with Piaget, and cognitive-practical, in accordance with Jantsch-Weinberg. Both ones were introduced because of need to comprehend some fundamental changes in contemporary cognition of the world which by nature is unified. It is argued, academician Vernadsky anticipated the first explication. | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10700 | |
dc.subject | трансдисциплинарность | ru |
dc.subject | унификация науки | ru |
dc.subject | конвергенция технологий | ru |
dc.subject | В. И. Вернадский | ru |
dc.subject | Э. Янч | ru |
dc.subject | Ж. Пиаже | ru |
dc.subject | трансдисциплінарність | uk |
dc.subject | уніфікація науки | uk |
dc.subject | конвергенція технологій | uk |
dc.subject | Е. Янч | uk |
dc.subject | Ж. Піаже | uk |
dc.subject | В. І. Вернадський | uk |
dc.subject | transdisciplinarity | en |
dc.subject | unification of science | en |
dc.subject | convergence of technologies | en |
dc.subject | E. Jantsch | en |
dc.subject | J. Piaget | en |
dc.subject | V. I. Vernadsky | en |
dc.title | К понятию трансдисциплинарности | ru |
dc.title.alternative | До поняття трансдисциплінарності | uk |
dc.title.alternative | On the concept of transdisciplinarity | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 165.1 : 001.18 | |
dc.relation.references | Converging Technologies for Improving Human Performance: NSF/DOC-Sponsored Report / [Mihail C. Roco and William Sims Bainbridge (eds)]. Arlington, Virginia : National Science Foundation, 2002. 482 p. URL: https://obamawhitehouse.archives.gov/sites/default/files/microsites/ostp/bioecon-
%28%23%20023SUPP%29%20NSF-NBIC.pdf | en |
dc.relation.references | Вернадский В. И. Научная мысль как планетное явление / отв. ред. А. Л. Яншин. Москва : Наука, Феникс, 1991. 270 с. | ru |
dc.relation.references | Jantsch E. Inter- and Transdisciplinary University: A Systems Approach to Education and Innovation // Policy Science. 1970. Vol. 1. P.403-428. | en |
dc.relation.references | Jantsch E. Towards Interdisciplinarity and Transdisciplinarity in Education and Innovation
// Interdisciplinarity. Problems of Teaching and Research in Universities. Paris. OECD, 1972. P.97-121. | en |
dc.relation.references | Zucker A. Alvin M. Weinberg // Proceedings of the American Philosophical Society. 2008. Vol. 152. N 4. P.571-576. | en |
dc.relation.references | Piaget J. The Epistemology of Interdisciplinary Relationships // Interdisciplinarity. Problems of Teaching and Research in Universities. Paris : OECD, 1972. P.127-139. | en |
dc.relation.references | Nicolescu B. Methodology of Transdisciplinarity – Levels of Reality, Logic of the Included Middle and Complexity // Transdisciplinary Journal of Engineering & Science. 2010. Vol. 1, N 1. P.19-38. URL: http://www.basarab-nicolescu.ciret- transdisciplinarity.org/Docs_Notice/TJESNo_1_12_2010.pdf | en |
dc.relation.references | Тягло А. В. Наука Моды 2? // Знання. Освіта. Освіченість. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 р. Вінниця: ВНТУ, 2016. С. 49-52. | ru |
dc.relation.references | Бейлін М. В. Нанотехнології в контексті постнекласичної науки: формування філософських основ. Автореф. дис. на здобуття наук. ступеню докт. філос. наук. Харків : Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2015. 32 с. | uk |
dc.relation.references | Nowotny H., Scott P., Gibbons M. Re-Thinking Science: Mode 2 in Societal Context // Knowledge Creation, Diffusion, and Use in Innovation Networks and Knowledge Clusters. Westport : Praeger Publishers, 2006. P.39-51. | en |
dc.relation.references | Тягло О. В. Наука логіки Моди 2? // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. 2017. № 2 (2). С. 27-30. | uk |