dc.contributor.author | Ратников, В. С. | ru |
dc.contributor.author | Ратніков, В. С. | uk |
dc.contributor.author | Ratnikov, V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T11:16:57Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T11:16:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ратников В. С. Об интегративной тенденции в современном образовании [Електронний ресурс] / В. С. Ратников // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10718. | ru |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32120 | |
dc.description.abstract | Интегративная тенденция в современном образовании рассматривается как одна из актуальных. В её рамках обсуждаются три типа наиболее популярных проектов: а) STEM-проекты; б) интегративные проекты под условным названием «Четыре в одном»; в) проекты под условным названием «Кейс-методы». Помимо положительных моментов подчёркивается недостаточная их философско-методологическая обеспеченность. | ru |
dc.description.abstract | Інтеграційна тенденція в сучасній освіті розглядається як одна з актуальних. В її рамках обговорюються три типи найбільш популярних проектів: а) STEM-проекти; б) інтегративні проекти під умовною назвою «Чотири в одному»; в) проекти під умовною назвою «Кейс-методи». Крім позитивних моментів підкреслюється недостатня їх філософсько-методологічна забезпеченість. | uk |
dc.description.abstract | The integrative trend in modern education is considered as one of the most relevant.
Within its framework, three types of the most popular projects are discussed: a) STEM projects; b)
integrative projects under the code name "Four in One"; c) projects under the code name "Case Methods".
In addition to the positive aspects, their insufficient philosophical and methodological support is
emphasized. | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10718 | |
dc.subject | современное образование | ru |
dc.subject | философия | ru |
dc.subject | интеграция | ru |
dc.subject | синтез | ru |
dc.subject | методологическая культура | ru |
dc.subject | сучасна освіта | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | синтез | uk |
dc.subject | методологічна культура | uk |
dc.subject | modern education | en |
dc.subject | philosophy | en |
dc.subject | integration | en |
dc.subject | synthesis | en |
dc.subject | methodological culture | en |
dc.title | Об интегративной тенденции в современном образовании | ru |
dc.title.alternative | Щодо інтегративної тенденції в сучасній освіті | uk |
dc.title.alternative | On the integrative trend in modern education | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 101.1 | |