Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатников, В. С.ru
dc.contributor.authorРатніков, В. С.uk
dc.contributor.authorRatnikov, V.en
dc.date.accessioned2021-05-19T11:16:57Z
dc.date.available2021-05-19T11:16:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРатников В. С. Об интегративной тенденции в современном образовании [Електронний ресурс] / В. С. Ратников // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10718.ru
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32120
dc.description.abstractИнтегративная тенденция в современном образовании рассматривается как одна из актуальных. В её рамках обсуждаются три типа наиболее популярных проектов: а) STEM-проекты; б) интегративные проекты под условным названием «Четыре в одном»; в) проекты под условным названием «Кейс-методы». Помимо положительных моментов подчёркивается недостаточная их философско-методологическая обеспеченность.ru
dc.description.abstractІнтеграційна тенденція в сучасній освіті розглядається як одна з актуальних. В її рамках обговорюються три типи найбільш популярних проектів: а) STEM-проекти; б) інтегративні проекти під умовною назвою «Чотири в одному»; в) проекти під умовною назвою «Кейс-методи». Крім позитивних моментів підкреслюється недостатня їх філософсько-методологічна забезпеченість.uk
dc.description.abstractThe integrative trend in modern education is considered as one of the most relevant. Within its framework, three types of the most popular projects are discussed: a) STEM projects; b) integrative projects under the code name "Four in One"; c) projects under the code name "Case Methods". In addition to the positive aspects, their insufficient philosophical and methodological support is emphasized.en
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10718
dc.subjectсовременное образованиеru
dc.subjectфилософияru
dc.subjectинтеграцияru
dc.subjectсинтезru
dc.subjectметодологическая культураru
dc.subjectсучасна освітаuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectсинтезuk
dc.subjectметодологічна культураuk
dc.subjectmodern educationen
dc.subjectphilosophyen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectsynthesisen
dc.subjectmethodological cultureen
dc.titleОб интегративной тенденции в современном образованииru
dc.title.alternativeЩодо інтегративної тенденції в сучасній освітіuk
dc.title.alternativeOn the integrative trend in modern educationen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc101.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію