dc.contributor.author | Пунченко, О. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T12:33:41Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T12:33:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пунченко О. П. Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях Covid-19 [Електронний ресурс] / О. П. Пунченко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10774. | ru |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32122 | |
dc.description.abstract | В статье COVID-19 объяснен как природный патоген, возникший из хищнической стратегии природопользования. Он стал причиной мирового кризиса во всех сферах деятельности человечества. Доказано, что самое большое негативное влияние пандемия коронавируса оказала на образование. Раскрыто ее негативное влияние на снижение уровня личностного знания обучаемого, его духовного мира, охарактеризованы трудности формирования мировоззрения, национального самосознания патриотического воспитания в различных его формах в условиях перехода на дистанционную форму обучения. | ru |
dc.description.abstract | In the article COVID-19 is explained as a natural pathogen that arose from a predatory nature management strategy. It became the cause of the global crisis in all spheres of human activity. It has been proven that the biggest negative impact of the coronavirus pandemic was on education. The article reveals its influence on the decrease in the level of student personal knowledge and his spiritual world through the difficulties of forming a worldview, national consciousness of patriotic education in its various forms in transition to distance learning. | en |
dc.description.abstract | У статті COVID-19 пояснений як природний патоген, який виник через хижацькі стратегії природокористування. Він став причиною світової кризи в усіх сферах діяльності людства. Доведено, що найбільший негативний вплив пандемія коронавірусу спричинила на освіту. Розкрито її негативний вплив на зниження рівня особистісного знання учня, його духовного світу, охарактеризовані труднощі формування світогляду, національної самосвідомості патріотичного виховання у різних його формах в умовах переходу на дистанційну форму навчання. | uk |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10774 | |
dc.subject | COVID-19 | uk, ru, en |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | трансформации | ru |
dc.subject | духовность | ru |
dc.subject | кризис | ru |
dc.subject | личностное знание | ru |
dc.subject | мировоззрение | ru |
dc.subject | национальное самосознание | ru |
dc.subject | education | en |
dc.subject | transformation | en |
dc.subject | spirituality | en |
dc.subject | crisis | en |
dc.subject | personal knowledge | en |
dc.subject | worldview | en |
dc.subject | national identity | en |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | трансформації | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | криза | uk |
dc.subject | особистісне знання | uk |
dc.subject | світогляд | uk |
dc.subject | національна самосвідомість | uk |
dc.title | Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях Covid-19 | ru |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 1:316.324.8:1:502/504 | |
dc.relation.references | Чумаков А.Н. Глобальный мир: столкновение интересов / А.Н. Чумаков. – М.: Проспект,
2018. – 512 с. | ru |
dc.relation.references | Языкович Р.Я. Культурология / В.Р. Языкович. – Минск: РИВШ, 2010. – 364 с. | ru |
dc.relation.references | Заренин М.В. Информация: свойства, ресурсы, информационные технологии / М.В. Заре-
нин. – Гомель: ОАО «Полеспечать», 2012. – 224 с. | ru |