dc.contributor.author | Хавроненко, В. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T13:10:35Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T13:10:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Хавроненко В. Д. Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства [Електронний ресурс] / B. Д. Хавроненко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10708. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32124 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено ключовим основам освітньої системи імператорського Китаю, що були сформовані конфуціанцями. Розкрито основні змістовні риси та характерні особливості конфуціанської системи навчання і виховання шляхетної людини (цзюнь-цзи). Прояснено роль цієї системи для історії Китаю. Аргументовано конструктивний вплив принципів відбору в освітньому процесі найбільш гідних для державної служби. Розкрито чесноти, які мають культивуватись в людині для досягнення нею статусу шляхетної людини (цзюнь-цзи). | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10708 | |
dc.subject | конфуціанство | uk |
dc.subject | цзюнь-цзи (君子) | uk |
dc.subject | піднебесся | uk |
dc.subject | Небо конфуціанська система освіти | uk |
dc.subject | лі (禮) | uk |
dc.subject | сяо (孝) | uk |
dc.subject | жень (仁) | uk |
dc.subject | вень (文) | uk |
dc.title | Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 14:37.0+94(5) | |
dc.relation.references | Бойченко О.I. Фiлософська антропологiя давнього Китаю. - Киïв : Центр гуманiтар.
освiти, 2003. - 214 с. | uk |
dc.relation.references | Киктенко В.А. Историко-философская концепция Джозефа Нидэма: китайская наука
и цивилизация (философский анализ теоретических подходов) - К.: HAH Украины. Ин-т
востоковедения им. А. Крымского, 2008. – 530 с. | ru |
dc.relation.references | Тоpчинов Е.А. Пути философии востока и запада: познание запредельного. - СПб.:
"Азбука-классика", "Петербургское Востоковедение", 2007. – 463 с. – С. 52-56. | ru |
dc.relation.references | Хотченко І. А. Вплив конфуціанства на сучасну систему освіти китайської народної
республіки //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній
школах. 2016. - Вип. 47 (100) – С. 44-48. | uk |
dc.relation.references | Шуцкий Ю.К. И-ЦЗИН. Китайская классическая «Книга перемен» - М.: Феникс,
1992. – 544 с. | ru |
dc.relation.references | Knechtges, David R. Ancient and Early Medieval Chinese Literature: A Reference Guide,
Part One. - Leiden: Brill. – 790 pp. | en |
dc.relation.references | The Analects of Confucius, translated by Burton Watson. - New York: Columbia
University Press, 2007. - 176 pp. | en |
dc.relation.references | Xinzhong Yao, Hsin-chung Yao An Introduction to Confucianism – Cambridge:
University Press, 2000. - 344 рр. – Р. 30-46. | en |