dc.contributor.author | Орлова, Т. В. | uk |
dc.contributor.author | Orlova, T. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T07:53:00Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T07:53:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Орлова Т. В. Публічна історія – нове поле міждисциплінарності [Електронний ресурс] / Т. В. Орлова // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10717. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32133 | |
dc.description.abstract | На теперішній час нагальною потребою є модернізація вищої освіти. Складна ситуація спостерігається на історичних факультетах університетів. Її можна охарактеризувати як «кризу невідповідності»: існуюча модель сформувалася досить давно і не відповідає потребам суспільства. З одного боку, в суспільстві на різних рівнях зростає попит на історію. З іншого боку, освітній капітал індивідів, котрий дає історичний факультет, перестав відповідати запитам ринкового господарства. У третьому тисячолітті переваги матимуть фахівці, які одержали назву «мультипотенціали». У їх підготовці необхідно орієнтуватися на коло актуальних компетенцій, а не тільки заучування дат давно минулих часів. Пропонується в якості нормативного курсу для старших студентів бакалаврату ввести міждисциплінарний курс «Публічна історія», який покликаний інструменталізувати професію історика в рамках ринкових умов. | uk |
dc.description.abstract | Modernizing higher education is an urgent problem. A complicated situation is observed at the faculties of history in universities. It can be described as “a crisis of irrelevance”: the current model has been formed quite long ago and does not correspond to social requirements. On the one hand, there is growing social demand for history at different levels. On the other hand, the individuals’ educational capital, received at the faculty of history, is no longer adequate to the requirements of the market. In the third millennium advantage will belong to experts called “multipotentials”. Their training must be oriented at a range of actual competences, not just at drilling of dates long begone. It is suggested to introduce an interdisciplinary course “Public history” as a compulsory course for senior baccalaureate students, in order to instrumentalize the historian’s profession within the market framework. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10717 | |
dc.subject | університетська освіта | uk |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | ринкові умови | uk |
dc.subject | професія історика | uk |
dc.subject | публічна історія | uk |
dc.subject | міждисциплінарність | uk |
dc.subject | university education | en |
dc.subject | modernization | en |
dc.subject | market conditions | en |
dc.subject | the historian’s profession | en |
dc.subject | public history | en |
dc.subject | interdisciplinarity | en |
dc.title | Публічна історія – нове поле міждисциплінарності | uk |
dc.title.alternative | Public History – the New Interdisciplinary Field | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.4.016:930.1:33.021.8(477) | |
dc.relation.references | Заступник міністра фінансів Роман Єрмоличев: Вчителів у нас на 36 тисяч більше, ніж потрібно URL: glavcom.ua/economics/finances/zastupnik-ministra-finansiv-roman-jermolichev-vchiteliv-u-nas-na-32-tisyachi-bilshe-nizh-potribno-694425.html | uk |
dc.relation.references | Бауман З. Индивидуализированное общество /Пер. с англ. Под ред В.Л. Иноземцева. – М.: Логос, 2002. – 390 с. | ru |
dc.relation.references | Грицай Е. «Гибридные» профессии: какими навыками должен обладать специалист будущего URL: https://scienceandtech.ru/articles/gibridnye-professii-kakimi-navykami-dolzhen-obladat-specialist-budushhego/ | ru |
dc.relation.references | «Мы всегода находимся в зоне интерпретации исторического факта»: Андрей Зорин о публичной истории URL: https://theoryandpractice.ru/posts/7566-zorin | ru |
dc.relation.references | Мегилл А. Глобализация и история идей //Диалог со временем. – 2005. – Вып. 14. – С. 11 – 20. | ru |
dc.relation.references | Репина Л. П. Наука и общество: публичная история в контексте исторической культуры эпохи глобализации //Ученые записки Казанского университета. Гуманитарные науки. – 2015. – Том 157, кн. 3. – С. 55 – 67. | ru |
dc.relation.references | Публичная история – это не дисциплина. Интервью с профессором Манчестерского университета Джеромом де Гру // Art & Cult. – 2013. - № 3. – С. 9 – 23. | ru |
dc.relation.references | Савельева И. Профессиональные историки в «публичной истории» //Новая и новейшая история. – 2014. - № 3. – С. 141 – 155. | ru |