Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОрлова, Т. В.uk
dc.contributor.authorOrlova, T. V.en
dc.date.accessioned2021-05-20T07:53:00Z
dc.date.available2021-05-20T07:53:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationОрлова Т. В. Публічна історія – нове поле міждисциплінарності [Електронний ресурс] / Т. В. Орлова // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10717.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32133
dc.description.abstractНа теперішній час нагальною потребою є модернізація вищої освіти. Складна ситуація спостерігається на історичних факультетах університетів. Її можна охарактеризувати як «кризу невідповідності»: існуюча модель сформувалася досить давно і не відповідає потребам суспільства. З одного боку, в суспільстві на різних рівнях зростає попит на історію. З іншого боку, освітній капітал індивідів, котрий дає історичний факультет, перестав відповідати запитам ринкового господарства. У третьому тисячолітті переваги матимуть фахівці, які одержали назву «мультипотенціали». У їх підготовці необхідно орієнтуватися на коло актуальних компетенцій, а не тільки заучування дат давно минулих часів. Пропонується в якості нормативного курсу для старших студентів бакалаврату ввести міждисциплінарний курс «Публічна історія», який покликаний інструменталізувати професію історика в рамках ринкових умов.uk
dc.description.abstractModernizing higher education is an urgent problem. A complicated situation is observed at the faculties of history in universities. It can be described as “a crisis of irrelevance”: the current model has been formed quite long ago and does not correspond to social requirements. On the one hand, there is growing social demand for history at different levels. On the other hand, the individuals’ educational capital, received at the faculty of history, is no longer adequate to the requirements of the market. In the third millennium advantage will belong to experts called “multipotentials”. Their training must be oriented at a range of actual competences, not just at drilling of dates long begone. It is suggested to introduce an interdisciplinary course “Public history” as a compulsory course for senior baccalaureate students, in order to instrumentalize the historian’s profession within the market framework.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10717
dc.subjectуніверситетська освітаuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectринкові умовиuk
dc.subjectпрофесія історикаuk
dc.subjectпублічна історіяuk
dc.subjectміждисциплінарністьuk
dc.subjectuniversity educationen
dc.subjectmodernizationen
dc.subjectmarket conditionsen
dc.subjectthe historian’s professionen
dc.subjectpublic historyen
dc.subjectinterdisciplinarityen
dc.titleПублічна історія – нове поле міждисциплінарностіuk
dc.title.alternativePublic History – the New Interdisciplinary Fielden
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.4.016:930.1:33.021.8(477)
dc.relation.referencesЗаступник міністра фінансів Роман Єрмоличев: Вчителів у нас на 36 тисяч більше, ніж потрібно URL: glavcom.ua/economics/finances/zastupnik-ministra-finansiv-roman-jermolichev-vchiteliv-u-nas-na-32-tisyachi-bilshe-nizh-potribno-694425.htmluk
dc.relation.referencesБауман З. Индивидуализированное общество /Пер. с англ. Под ред В.Л. Иноземцева. – М.: Логос, 2002. – 390 с.ru
dc.relation.referencesГрицай Е. «Гибридные» профессии: какими навыками должен обладать специалист будущего URL: https://scienceandtech.ru/articles/gibridnye-professii-kakimi-navykami-dolzhen-obladat-specialist-budushhego/ru
dc.relation.references«Мы всегода находимся в зоне интерпретации исторического факта»: Андрей Зорин о публичной истории URL: https://theoryandpractice.ru/posts/7566-zorinru
dc.relation.referencesМегилл А. Глобализация и история идей //Диалог со временем. – 2005. – Вып. 14. – С. 11 – 20.ru
dc.relation.referencesРепина Л. П. Наука и общество: публичная история в контексте исторической культуры эпохи глобализации //Ученые записки Казанского университета. Гуманитарные науки. – 2015. – Том 157, кн. 3. – С. 55 – 67.ru
dc.relation.referencesПубличная история – это не дисциплина. Интервью с профессором Манчестерского университета Джеромом де Гру // Art & Cult. – 2013. - № 3. – С. 9 – 23.ru
dc.relation.referencesСавельева И. Профессиональные историки в «публичной истории» //Новая и новейшая история. – 2014. - № 3. – С. 141 – 155.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію