dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T11:32:15Z | |
dc.date.available | 2021-05-21T11:32:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Столяренко Ол. В. Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти [Електронний ресурс] / Ол. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10724. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32137 | |
dc.description.abstract | В статті доводиться, що з метою задоволення суспільних потреб і реалізації
свого призначення університет повинен бути відкритим для діалогу, обміну інформацією і
взаємодії із внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами як суб’єктами впливу на його
функціонування. Сам університет як стейкхолдер – компанія, що реалізує свою місію в інтересах
всіх зацікавлених груп, максимально підвищуючи ефективність взаємного співробітництва і
власну конкурентоспроможність. Адже співпраця і ефективна комунікація всіх зацікавлених
сторін позитивно вплине на підвищення якості освітніх послуг. | uk |
dc.description.abstract | The article proves the fact that the university should be open to dialogue, exchange of
information and interaction with internal and external stakeholders in order to meet social needs. The
university itself as a stakeholder is a company which protects the interests of all stakeholders, fostering the effectiveness of mutual cooperation and its own competitiveness as cooperation and effective
communication of all stakeholders have a positive impact on improving the quality of education. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10724 | |
dc.subject | внутрішні стейкхолдери | uk |
dc.subject | зовнішні стейкхолдери | uk |
dc.subject | держава | uk |
dc.subject | бізнес | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | співробітництво | uk |
dc.subject | internal stakeholders | en |
dc.subject | external stakeholders | en |
dc.subject | state | en |
dc.subject | business | en |
dc.subject | university | en |
dc.subject | cooperation | en |
dc.title | Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.091.212.3-048.23 | |
dc.relation.references | Виховні системи навчальних закладів: теорія та практика/ Укладач О. Є. Гречаник. Основа,
2014. – 224 с. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В., Столяренко О. В. Виховання культури толерантних взаємин у
студентської молоді. ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 248 с. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та
методичний аспекти. Кн. 1. Людський вимір: історія, минуле і сучасність. ТОВ «Планер»,
2017. – 558 с. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та
методичний аспекти: [Монографія]. Кн. 2. Методологія виховання ціннісного ставлення до
людини в учнів загальноосвітньої школи. «Нілан-ЛТД», 2018. – 408 с. | uk |