Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСаух, П. Ю.uk
dc.contributor.authorSaukh, P.en
dc.date.accessioned2021-05-24T09:29:32Z
dc.date.available2021-05-24T09:29:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСаух П. Ю. “Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто? [Електронний ресурс] / П. Ю. Саух // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10719.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32147
dc.description.abstractВідслідковується тісна взаємодія філософії й педагогіки в інтелектуальній історії людства. Наголошується на евристичному потенціалі філософії в освітньому проблемному полі та акцентується на хибності виокремлення “філософії освіти” в окрему галузь. В контексті вирішення архіважливих проблем сучасної освіти доведено, що філософія в освіті є не лише однією з “іпостасей”, а концептуальним ядром й креативною платформою освіти, на основі яких формується як нове бачення й розуміння людини, так і новий образ освіти. Якщо педагогіка не має філософського осмислення власних цілей і завдань, вона набуває рецептурного характеру і стає обездушеним набором інструкцій, правил і заформалізованих приписів.uk
dc.description.abstractThe author explores the close interaction of philosophy and pedagogy in the intellectual history of humankind. The emphasis is made on the heuristic potential of philosophy in the educational field, with a particular accent on the erroneous view on "philosophy of education" as a separate branch of knowledge. In the context of addressing seminal problems of modern education, it is proved that philosophy in education is not just one of its aspects, but the conceptual core and creative platform of education, which forms both a new vision and understanding of personality and a new image of education. If pedagogy fails to have a philosophical interpretation of its goals and tasks, it inevitably acquires prescriptive nature and becomes a lifeless set of instructions, rules and formalized recommendations.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10719
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectмудрістьuk
dc.subjectсамоідентифікація освітиuk
dc.subjectтеорія ненасильстваuk
dc.subjectглобальна освітаuk
dc.subjectphilosophyen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjectphilosophy of educationen
dc.subjectwisdomen
dc.subjectself-identification of educationen
dc.subjecttheory of non-violenceen
dc.subjectglobal educationen
dc.title“Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто?uk
dc.title.alternative“Hypostasis” Philosophy of education… Are things really so simple?en
dc.typeThesis
dc.identifier.udc1:37:378
dc.relation.referencesГурина Мишель. Философия. М.: Республика, 1958. – 540 с.ru
dc.relation.referencesЦицерон. Избранные сочинения / Цицерон. – М.: Худож. лит., 1975.ru
dc.relation.referencesСаух П.Ю. Філософія – освіта – виховання. Трикутник успіху навчально-виховного процесу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – Випуск № 3 (94). – 2018.uk
dc.relation.referencesПанченко Л. Суспільне покликання філософії освіти в умовах глобальних трансформацій // Філософія освіти. - № 2. – 2014.uk
dc.relation.referencesСаух П.Ю. Філософія в пошуках панацеї. Роздуми небайдужого // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. – Випуск № 1 (83). – 2017.uk
dc.relation.referencesАндрущенко В.П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В.П. Андрущенко, В.С. Лутай // Наукові записки АН ВШ України. – Вип. 6. – 2004. С. 59-72. Кремень В.Г. Філософія людиноцентризму в освітньому просторі. 2-е вид. – Т-во “Знання” України,2010.- 520 с. Модернізація системи вищої освіти: соціальна цінність і вартість для України: Монографія. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 257 с.uk
dc.relation.referencesХенви Р. Достижимая глобальная перспектива / пер. с англ. Рязань: Изд-во РГПУ, 1994. – 92 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію