Критерії оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу
Анотації
В доповіді описано критерії для оцінювання ефективності змішаного освітнього процесу, побудованого як комбінація традиційного навчального процесу та технологій електронного навчання (elearning). Оцінка ефективності навчання проводиться в чотири незалежні етапи: визначення, на скільки студенти задоволені організацією навчальної діяльності з навчальної дисципліни; якісне оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами в процесі навчання; дослідження серед студентів щодо рівня застосування отриманих знань та навичок в подальшій навчальній діяльності; отримання експертної оцінки від викладачів та (або) роботодавців з питань якості підготовки майбутніх фахівців та задоволеності результатами їх навчання. The report describes the criteria for evaluation of the effectiveness of the blended learning process, built as a combination of traditional learning process and e-learning technologies. Evaluation of the teaching effectiveness is carried out in four independent stages: the definition of how many students are satisfied with the organization of educational activities in the discipline; qualitative evaluation of theoretical knowledge and practical skills acquired by students in the process of learning; research among students about the level of application of the acquired knowledge and skills in further educational activities; receiving an expert assessment of teachers and/or employers on the quality of training future specialists and satisfaction with the results of their training.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32189