dc.contributor.author | Березенська, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Berezenska, S. M. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-27T06:16:16Z | |
dc.date.available | 2021-05-27T06:16:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Березенська С. М. Критерії оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу [Електронний ресурс] / С. М. Березенська // Матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 29-30 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2018/paper/view/5782. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32189 | |
dc.description.abstract | В доповіді описано критерії для оцінювання ефективності змішаного освітнього процесу, побудованого як комбінація традиційного навчального процесу та технологій електронного навчання (elearning). Оцінка ефективності навчання проводиться в чотири незалежні етапи: визначення, на скільки студенти задоволені організацією навчальної діяльності з навчальної дисципліни; якісне оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами в процесі навчання; дослідження серед студентів щодо рівня застосування отриманих знань та навичок в подальшій навчальній діяльності; отримання експертної оцінки від викладачів та (або) роботодавців з питань якості підготовки майбутніх фахівців та задоволеності результатами їх навчання. | uk |
dc.description.abstract | The report describes the criteria for evaluation of the effectiveness of the blended learning process, built as a combination of traditional learning process and e-learning technologies. Evaluation of the teaching effectiveness is carried out in four independent stages: the definition of how many students are satisfied with the organization of educational activities in the discipline; qualitative evaluation of theoretical knowledge and practical skills acquired by students in the process of learning; research among students about the level of application of the acquired knowledge and skills in further educational activities; receiving an expert assessment of teachers and/or employers on the quality of training future specialists and satisfaction with the results of their training. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 29-30 березня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2018/paper/view/5782 | |
dc.subject | ефективність навчання | uk |
dc.subject | модель Кіркпатрика | uk |
dc.subject | електротехніка | uk |
dc.subject | електронне навчання | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | learning efficiency | en |
dc.subject | Kirkpatrick model | en |
dc.subject | electrical engineering | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | blended learning | en |
dc.subject | methodology | en |
dc.title | Критерії оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу | uk |
dc.title.alternative | Criteria of teaching efficiency evaluation of electrical engineering in the environment of blended learning process | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.012.3 | |
dc.relation.references | Clark D. Kirkpatrick's Four Level Evaluation Model // A Big Dog, Little Dog’s Performance Juxtaposition. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nwlink.com/~donclark/hrd/isd/ kirkpatrick.html. (Дата звернення: 10.10.2017) | en |
dc.relation.references | Меліхов І. В., Бойченко Ю. І. Оцінка ефективності – один із шляхів удосконалення системи навчання та розвитку підприємства // Молодий вчений. 2015. №1. с. 92-96. | uk |
dc.relation.references | Удовидченко Р. С., Киреев В. С. Сравнительный анализ моделей оценки эффективности обучения персонала // Современные проблемы науки и образования: электронный научный журнал. 2014. №6. | ru |
dc.relation.references | Баранова И. А., Путилов А. В. Новые подходы к оценке качества инженерного образования» // Успехи современной науки и образования. 2017. №3. c. 41-47. | ru |
dc.relation.references | Когогин С. А., Ягудина Л. Р. Подготовка выпускников в образовательном кластере: модель оценки качества образования // Высшее образование в России. 2014. №1. с. 112-117. | ru |
dc.relation.references | Forest E. Kirkpatrick Model: Four Levels of Learning Evaluation // Educational technology. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://educationaltechnology.net/kirkpatrick-modelfour-levels-learning-evaluation. (дата звернення: 14.10.2017). | en |
dc.relation.references | Калмыкова С. В. Оценка эффективности внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебный процесс на основе модели Киркпатрика // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета. Гуманитарные и общественные науки. 2010. №1. с. 167-173. | ru |