Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБерезенська, С. М.uk
dc.contributor.authorBerezenska, S. M.en
dc.date.accessioned2021-05-27T06:16:16Z
dc.date.available2021-05-27T06:16:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБерезенська С. М. Критерії оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу [Електронний ресурс] / С. М. Березенська // Матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 29-30 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2018/paper/view/5782.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32189
dc.description.abstractВ доповіді описано критерії для оцінювання ефективності змішаного освітнього процесу, побудованого як комбінація традиційного навчального процесу та технологій електронного навчання (elearning). Оцінка ефективності навчання проводиться в чотири незалежні етапи: визначення, на скільки студенти задоволені організацією навчальної діяльності з навчальної дисципліни; якісне оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами в процесі навчання; дослідження серед студентів щодо рівня застосування отриманих знань та навичок в подальшій навчальній діяльності; отримання експертної оцінки від викладачів та (або) роботодавців з питань якості підготовки майбутніх фахівців та задоволеності результатами їх навчання.uk
dc.description.abstractThe report describes the criteria for evaluation of the effectiveness of the blended learning process, built as a combination of traditional learning process and e-learning technologies. Evaluation of the teaching effectiveness is carried out in four independent stages: the definition of how many students are satisfied with the organization of educational activities in the discipline; qualitative evaluation of theoretical knowledge and practical skills acquired by students in the process of learning; research among students about the level of application of the acquired knowledge and skills in further educational activities; receiving an expert assessment of teachers and/or employers on the quality of training future specialists and satisfaction with the results of their training.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 29-30 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2018/paper/view/5782
dc.subjectефективність навчанняuk
dc.subjectмодель Кіркпатрикаuk
dc.subjectелектротехнікаuk
dc.subjectелектронне навчанняuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectlearning efficiencyen
dc.subjectKirkpatrick modelen
dc.subjectelectrical engineeringen
dc.subjecte-learningen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectmethodologyen
dc.titleКритерії оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесуuk
dc.title.alternativeCriteria of teaching efficiency evaluation of electrical engineering in the environment of blended learning processen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.012.3
dc.relation.referencesClark D. Kirkpatrick's Four Level Evaluation Model // A Big Dog, Little Dog’s Performance Juxtaposition. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nwlink.com/~donclark/hrd/isd/ kirkpatrick.html. (Дата звернення: 10.10.2017)en
dc.relation.referencesМеліхов І. В., Бойченко Ю. І. Оцінка ефективності – один із шляхів удосконалення системи навчання та розвитку підприємства // Молодий вчений. 2015. №1. с. 92-96.uk
dc.relation.referencesУдовидченко Р. С., Киреев В. С. Сравнительный анализ моделей оценки эффективности обучения персонала // Современные проблемы науки и образования: электронный научный журнал. 2014. №6.ru
dc.relation.referencesБаранова И. А., Путилов А. В. Новые подходы к оценке качества инженерного образования» // Успехи современной науки и образования. 2017. №3. c. 41-47.ru
dc.relation.referencesКогогин С. А., Ягудина Л. Р. Подготовка выпускников в образовательном кластере: модель оценки качества образования // Высшее образование в России. 2014. №1. с. 112-117.ru
dc.relation.referencesForest E. Kirkpatrick Model: Four Levels of Learning Evaluation // Educational technology. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://educationaltechnology.net/kirkpatrick-modelfour-levels-learning-evaluation. (дата звернення: 14.10.2017).en
dc.relation.referencesКалмыкова С. В. Оценка эффективности внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебный процесс на основе модели Киркпатрика // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета. Гуманитарные и общественные науки. 2010. №1. с. 167-173.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію