Підвищення ефективності організації та управління маркетинговою діяльністю на товаристві з обмеженою відповідальністю «ТД Автоцентр Поділля»
Автор
Лемницька, А. М.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- 073 – Менеджмент [106]
Анотації
Магістерська квалiфiкацiйна робота присвячена темі пiдвищення ефективностi органiзацiї та управлiння маркетинговою діяльністю ТОВ «ТД Автоцентр Поділля».
У першому розділі теоретичною і методологічною основою дослідження стали фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано у процесі дослідження наукової проблематики з питань покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств.
У другому розділі на основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність підприємства. Визначено проблеми та особливості впровадження та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
У третьому розділі окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства та запропоновано ряд рекомендацій. Обчислено економічний ефект від запропонованих заходів та змодельовано очікувані результати діяльності підприємства. Master's qualification work on the topic: Improving the efficiency of organization and management of marketing activities of LLC "TD Autocenter Podillya".
In the first section, the theoretical and methodological basis of the study were the fundamental provisions of modern economics, the work of domestic and foreign scientists. Methods of theoretical generalization and logical analysis were used in the process of researching scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises.
In the second section on the basis of generalization of scientific works the analysis of a condition of introduction of marketing in activity of the enterprise is carried out. Problems and features of implementation and management of marketing activity at the enterprise are determined.
The third section outlines the main ways to increase the efficiency of marketing activities of the enterprise and offers a number of recommendations. The economic effect of the proposed measures is calculated and the expected results of the enterprise are modeled.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32212