Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПричепа, І. В.uk
dc.contributor.authorЛемницька, А. М.uk
dc.date.accessioned2021-05-28T09:24:37Z
dc.date.available2021-05-28T09:24:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПідвищення ефективності організації та управління маркетинговою діяльністю на товаристві з обмеженою відповідальністю «ТД Автоцентр Поділля» [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. М. Лемницька ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,987 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32212
dc.descriptionНауковий керівник: канд. екон. наук, доцент Причепа І. В.uk
dc.description.abstractМагістерська квалiфiкацiйна робота присвячена темі пiдвищення ефективностi органiзацiї та управлiння маркетинговою діяльністю ТОВ «ТД Автоцентр Поділля». У першому розділі теоретичною і методологічною основою дослідження стали фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано у процесі дослідження наукової проблематики з питань покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств. У другому розділі на основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність підприємства. Визначено проблеми та особливості впровадження та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. У третьому розділі окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства та запропоновано ряд рекомендацій. Обчислено економічний ефект від запропонованих заходів та змодельовано очікувані результати діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractMaster's qualification work on the topic: Improving the efficiency of organization and management of marketing activities of LLC "TD Autocenter Podillya". In the first section, the theoretical and methodological basis of the study were the fundamental provisions of modern economics, the work of domestic and foreign scientists. Methods of theoretical generalization and logical analysis were used in the process of researching scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises. In the second section on the basis of generalization of scientific works the analysis of a condition of introduction of marketing in activity of the enterprise is carried out. Problems and features of implementation and management of marketing activity at the enterprise are determined. The third section outlines the main ways to increase the efficiency of marketing activities of the enterprise and offers a number of recommendations. The economic effect of the proposed measures is calculated and the expected results of the enterprise are modeled.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject073uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкуренто спроможністьuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectпідвищення ефективностіuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmanagement of marketing activityen
dc.subjectincrease of efficiencyen
dc.titleПідвищення ефективності організації та управління маркетинговою діяльністю на товаристві з обмеженою відповідальністю «ТД Автоцентр Поділля»uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію