dc.contributor.author | Жиле, Л. І. | uk |
dc.contributor.author | Zhile, L. | en |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T11:47:53Z | |
dc.date.available | 2021-06-01T11:47:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Жиле Л. І. Організація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності [Текст] / Л. І. Жиле // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : збірник наукових праць. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – С. 31-35. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-771-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32299 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the peculiarities of the organization of experimental and experimental work in forming the readiness of teachers of philological specialties for the project activity in the conditions of scientific and methodological work of general educational institutions. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : 31-35. | uk |
dc.subject | вчителі філологічних спеціальностей | uk |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | науково-методична робота | uk |
dc.subject | загальноосвітні навчальні заклади | uk |
dc.subject | teachers of philological specialties | en |
dc.subject | project activity | en |
dc.subject | scientific and methodical work | en |
dc.subject | general educational institutions | en |
dc.title | Організація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Organization of experimental and experimental work when preparing teachers of philological specialties for the project activity | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 373.5.011.3 | |
dc.relation.references | Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – Київ : «Либідь», 1997. – 376 с. | uk |
dc.relation.references | Кайнова Э. Б. Методология научного исследования в педагогике. – Н. Новгород : ТАЛАМ, 2002. – 104 с. | ru |
dc.relation.references | Терещук Г. В., Сидоренко В. К. Основи педагогічних досліджень. – Ольштин : WSIiENWP, 2010. – 328 с. | uk |
dc.relation.references | Плахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. URL: http://www.eprints.zu.edu.ua/6778/1/10pnpktp.pdf. | uk |
dc.relation.references | Липчанко-Ковачик О. В. Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. – Рівне, 2016. – 300 с. | uk |
dc.relation.references | Кончович К. Т. Формування готовності майбутніх вчителів-філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. – Мукачево, 2016. – 300 с. | uk |
dc.relation.references | Пискарева И. Е. Формирование готовности студентов педагогического вуза к инновационной деятельности : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. Кострома, 1999. – 150 с. | ru |
dc.relation.references | Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. Київ: Рад. школа, 1989. – 608 с. | uk |