Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖиле, Л. І.uk
dc.contributor.authorZhile, L.en
dc.date.accessioned2021-06-01T11:47:53Z
dc.date.available2021-06-01T11:47:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЖиле Л. І. Організація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності [Текст] / Л. І. Жиле // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : збірник наукових праць. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – С. 31-35.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-771-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32299
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the organization of experimental and experimental work in forming the readiness of teachers of philological specialties for the project activity in the conditions of scientific and methodological work of general educational institutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : 31-35.uk
dc.subjectвчителі філологічних спеціальностейuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectнауково-методична роботаuk
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk
dc.subjectteachers of philological specialtiesen
dc.subjectproject activityen
dc.subjectscientific and methodical worken
dc.subjectgeneral educational institutionsen
dc.titleОрганізація дослідно-експериментальної роботи при формування готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльностіuk
dc.title.alternativeOrganization of experimental and experimental work when preparing teachers of philological specialties for the project activityen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc373.5.011.3
dc.relation.referencesГончаренко С. У. Український педагогічний словник. – Київ : «Либідь», 1997. – 376 с.uk
dc.relation.referencesКайнова Э. Б. Методология научного исследования в педагогике. – Н. Новгород : ТАЛАМ, 2002. – 104 с.ru
dc.relation.referencesТерещук Г. В., Сидоренко В. К. Основи педагогічних досліджень. – Ольштин : WSIiENWP, 2010. – 328 с.uk
dc.relation.referencesПлахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. URL: http://www.eprints.zu.edu.ua/6778/1/10pnpktp.pdf.uk
dc.relation.referencesЛипчанко-Ковачик О. В. Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. – Рівне, 2016. – 300 с.uk
dc.relation.referencesКончович К. Т. Формування готовності майбутніх вчителів-філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. – Мукачево, 2016. – 300 с.uk
dc.relation.referencesПискарева И. Е. Формирование готовности студентов педагогического вуза к инновационной деятельности : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. Кострома, 1999. – 150 с.ru
dc.relation.referencesКостюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. Київ: Рад. школа, 1989. – 608 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію