• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струму

Автор
Галушко, В. Г.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Анотації
Об’єктом дослідження є процеси перетворення енергії, які протікають у електротехнічній системі електропривода електровоза змінного струму типу ВЛ80. Предметом дослідження є математичні моделі та структури, які дозволяють підвищити енергетичну ефективність тягового електропривода електровоза змінного струму. Мета і задачі дослідження. Метою дослідження в даній роботі є підвищення енергоефективності та працездатності електроприводів електровоза змінного струму типу ВЛ-80 в режимах тяги та рекуперативного гальмування. Для досягнення цієї мети потрібно розв’язати наступні задачі: • Розглянути загальні експлуатаційні та технічні характеристики об’єкта дослідження. • Провести додаткові розрахунки для вибору потужності двигунів електровозу, виконати розрахунки та побудову навантажувальної діаграми досліджуваного електропривода. • Провести розрахунки економічної доцільності використання найбільш оптимального з технічної та економічної точки зору варіанту системи електропривода електровоза типу ВЛ-80. • Розробити функціональну та принципову електричні схеми електропривода електровоза із ВІП на IGBT-транзисторах для застосування в тяговому електроприводі електровоза. • Розробити алгоритм управління транзисторним ВІП та тяговим електроприводом електровоза в цілому для режимів тяги та рекуперативного гальмування. • Провести моделювання запропонованої системи керування з метою перевірки адекватності поведінки системи реальним фізичним та електромеханічним процесам. Практичне значення одержаних у роботі результатів полягає у підвищенні енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза за рахунок реалізації нових алгоритмів управління розробленої силової принципової електричної схеми ВІП на IGBT-транзисторах в режимах тяги і рекуперативного гальмування, які підвищують його коефіцієнт потужності.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32522
Відкрити
МКР_Галушко1.pdf (890.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ