Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПаянок О. А.uk
dc.contributor.authorГалушко, В. Г.uk
dc.date.accessioned2021-06-08T09:11:50Z
dc.date.available2021-06-08T09:11:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПідвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струму [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. Г. Галушко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електpомеханiчних систем автоматизацiї в пpомисловостi i на тpанспоpтi. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,89 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32522
dc.descriptionНауковий керівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А.uk
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси перетворення енергії, які протікають у електротехнічній системі електропривода електровоза змінного струму типу ВЛ80. Предметом дослідження є математичні моделі та структури, які дозволяють підвищити енергетичну ефективність тягового електропривода електровоза змінного струму. Мета і задачі дослідження. Метою дослідження в даній роботі є підвищення енергоефективності та працездатності електроприводів електровоза змінного струму типу ВЛ-80 в режимах тяги та рекуперативного гальмування. Для досягнення цієї мети потрібно розв’язати наступні задачі: • Розглянути загальні експлуатаційні та технічні характеристики об’єкта дослідження. • Провести додаткові розрахунки для вибору потужності двигунів електровозу, виконати розрахунки та побудову навантажувальної діаграми досліджуваного електропривода. • Провести розрахунки економічної доцільності використання найбільш оптимального з технічної та економічної точки зору варіанту системи електропривода електровоза типу ВЛ-80. • Розробити функціональну та принципову електричні схеми електропривода електровоза із ВІП на IGBT-транзисторах для застосування в тяговому електроприводі електровоза. • Розробити алгоритм управління транзисторним ВІП та тяговим електроприводом електровоза в цілому для режимів тяги та рекуперативного гальмування. • Провести моделювання запропонованої системи керування з метою перевірки адекватності поведінки системи реальним фізичним та електромеханічним процесам. Практичне значення одержаних у роботі результатів полягає у підвищенні енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза за рахунок реалізації нових алгоритмів управління розробленої силової принципової електричної схеми ВІП на IGBT-транзисторах в режимах тяги і рекуперативного гальмування, які підвищують його коефіцієнт потужності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject141
dc.titleПідвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струмуuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію