Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струму
dc.contributor.advisor | Паянок О. А. | uk |
dc.contributor.author | Галушко, В. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-06-08T09:11:50Z | |
dc.date.available | 2021-06-08T09:11:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струму [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. Г. Галушко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електpомеханiчних систем автоматизацiї в пpомисловостi i на тpанспоpтi. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,89 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32522 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А. | uk |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження є процеси перетворення енергії, які протікають у електротехнічній системі електропривода електровоза змінного струму типу ВЛ80. Предметом дослідження є математичні моделі та структури, які дозволяють підвищити енергетичну ефективність тягового електропривода електровоза змінного струму. Мета і задачі дослідження. Метою дослідження в даній роботі є підвищення енергоефективності та працездатності електроприводів електровоза змінного струму типу ВЛ-80 в режимах тяги та рекуперативного гальмування. Для досягнення цієї мети потрібно розв’язати наступні задачі: • Розглянути загальні експлуатаційні та технічні характеристики об’єкта дослідження. • Провести додаткові розрахунки для вибору потужності двигунів електровозу, виконати розрахунки та побудову навантажувальної діаграми досліджуваного електропривода. • Провести розрахунки економічної доцільності використання найбільш оптимального з технічної та економічної точки зору варіанту системи електропривода електровоза типу ВЛ-80. • Розробити функціональну та принципову електричні схеми електропривода електровоза із ВІП на IGBT-транзисторах для застосування в тяговому електроприводі електровоза. • Розробити алгоритм управління транзисторним ВІП та тяговим електроприводом електровоза в цілому для режимів тяги та рекуперативного гальмування. • Провести моделювання запропонованої системи керування з метою перевірки адекватності поведінки системи реальним фізичним та електромеханічним процесам. Практичне значення одержаних у роботі результатів полягає у підвищенні енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза за рахунок реалізації нових алгоритмів управління розробленої силової принципової електричної схеми ВІП на IGBT-транзисторах в режимах тяги і рекуперативного гальмування, які підвищують його коефіцієнт потужності. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | 141 | |
dc.title | Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода електровоза змінного струму | uk |
dc.type | Presentation |