Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШмельов, Ю. М.uk
dc.contributor.authorВладов, С. І.uk
dc.contributor.authorКлімова, Я. Р.uk
dc.contributor.authorShmelov, Yu. M.en
dc.contributor.authorVladov, S. I.en
dc.contributor.authorKlimova, Ya. R.en
dc.date.accessioned2021-09-27T09:26:34Z
dc.date.available2021-09-27T09:26:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationШмельов Ю. М. Застосування методології системного аналізу до вирішення проблеми ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5550.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33602
dc.description.abstractЗапропоновано застосування підходу до розробки експертної системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 на базі FDI-методу (Fault Detection and Identification), заснованого на порівнянні результатів вимірювань газодинамічних параметрів реального двигуна з розрахунковими параметрами, обчисленими по його математичної моделі, що дозволить вирішити широкий набір задач контролю і діагностики його технічного стану.uk
dc.description.abstractThe application of the approach to the development of an expert system for the identification of the technical state of the aircraft engine TV3-117 based on the FDI-method (Fault Detection and Identification) based on a comparison of the results of measurements of the gas dynamic parameters of a real engine with calculated parameters calculated using its mathematical model is proposed. a set of tasks to monitor and diagnose its technical condition.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5550
dc.subjectавіаційний двигунuk
dc.subjectекспертна системаuk
dc.subjectFDI-методuk
dc.subjectінформаційна модельuk
dc.subjectтехнічний станuk
dc.subjectaircraft engineen
dc.subjectexpert systemen
dc.subjectFDI-methoden
dc.subjectinformation modelen
dc.subjecttechnical conditionen
dc.titleЗастосування методології системного аналізу до вирішення проблеми ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимахuk
dc.typePresentation
dc.identifier.udc629.735
dc.relation.referencesFrank M. P. Current developments in the theory of FDI / M. P. Frank, S. X. Ding // Preprints of the 4th IFAC Symposium on Fault Detection Supervision and Safety for Technical Processes, Budapest, 14–16 June, 2000. – 2000. – Vol. 1 – Pp. 16–27.en
dc.relation.referencesFuente M. J. Fault detection and isolation in a non-lineal plant via Neural Networks / M. J. Fuente, S. Saludes // Preprints of the 4th IF AC Symposium on Fault, Detection Supervision and Safety, for Technical Processes (SAFEPROCESS'2000), Budapest, Hungary, 14–16 June, 2000. – 2000. – Vol. 1 – Pp. 472–477.en
dc.relation.referencesТаран Е. М. Универсальный метод согласования математической модели ГТД с результатами иснытаний / Е. М. Таран // Испытания авиационных двигателей. – Уфа : УАЙ, 1986. – № 14. – С. 63– 70.ru
dc.relation.referencesЛадыгин С. Ф. Эффективность методов уравнивания в задачах идентификации параметров математических моделей ГТД / С. Ф. Ладыгин // Испытания авиационных двигателей. – Уфа : УАИ, 1985. – № 13. – С. 31–41.ru
dc.relation.referencesГишваров А. С. Математическое моделирование рабочих процессов газотурбинных энергетических установок / А. С. Гишваров, И. В. Приб, B. C. Жернаков // Труды АН Республики Башкортостан. Отделение технические науки. – Уфа : АН РБ, 2002. – С. 212–229.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію