Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєнніков, Ю. Ю.uk
dc.contributor.authorЗелінський, В. Й.uk
dc.contributor.authorРоманенко, В. О.uk
dc.date.accessioned2021-10-11T10:31:44Z
dc.date.available2021-10-11T10:31:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБурєнніков Ю. Ю. Удосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінниця [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков, В. Й. Зелінський, В. О. Романенко // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3797.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33661
dc.description.abstractНаведено дослідження теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс».uk
dc.description.abstractThe article presents the study of theoretical foundations and practical recommendations for the improvement of the system of formation of strategic directions of the production activity of the private enterprise Berkut-Trans.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3797
dc.subjectвантажні перевезенняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectвиробнича діяльністьuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectзатратиuk
dc.subjectfreight trafficen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectproduction activityen
dc.subjectpriceen
dc.subjectqualityen
dc.subjectcostsen
dc.titleУдосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінницяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc656.073.9
dc.relation.referencesВасиленко В.А. Стратегічне управління: навчальний посібник / В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко – К.: ЦУЛ, 2003. – 396 с.uk
dc.relation.referencesЖелезняк К.Л. Вибір стратегії розвитку автотранспортного підприємства, як елемента фрагментарної галузі / К.Л. Железняк // Вісник національного транспортного університету. Частина 2. – 2012. - № 26. – с. 147-150.uk
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер; пер. с англ. под ред. О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. – Спб.: Питер, 2000.– 896 с.uk
dc.relation.referencesРедченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник / К.І. Радченко. – Львів: “Новий світ-2000”, 2003. – 272 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію