Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКучеренко, Л. В.uk
dc.contributor.authorМельник, О. О.uk
dc.date.accessioned2021-11-05T07:22:45Z
dc.date.available2021-11-05T07:22:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМельник О. О. Принципи архітектурної модернізації сільських дошкільних закладів: на прикладі дошкільного навчального закладу у селищі Бражинці, Хмельницької області [Електронний ресурс] / О. О. Мельник ; наук. кер. Л. В. Кучеренко // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3722.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33753
dc.descriptionНауковий керівник: Кучеренко Лілія Василівна – кандидат технічних наук, доцентuk
dc.description.abstractІдея даної роботи виникла в тому, що наша країна не вдосталь забезпечена дитячими садками, а особливо у сільській місцевості. Дошкільний вік дитини це основна складова її життя, яка дає початок розвитку моральних норм, поведінки, адаптації в суспільстві та на майбутньому шляху. Для країни, яка розвивається, життєво важливо дати системі освіти стимул рухатись вперед. В теперішній час все більше загострюються протиріччя між вимогами сучасних норм навчально-виховного процесу та існуючою матеріально-технічною базою навчальних дошкільних закладів, включаючи сільських. Особливе значення мають міри по підвищенню якісного рівня підготовки дітей, які там навчаються.uk
dc.description.abstractThe idea of this work arose from the fact that our country is not sufficiently provided with kindergartens, and especially in rural areas. The preschool age of a child is the main component of her life, which gives rise to the development of moral norms, behavior, adaptation in society and on the future path. For a developing country, it is vital to give the education system an incentive to move forward. At present, there is growing contradiction between the requirements of modern norms of the educational process and the existing material and technical base of educational preschool institutions, including rural ones. Of particular importance are measures to improve the quality of training of children who are studying there.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3722
dc.subjectсільський дошкільний навчальний закладuk
dc.subjectархітектурна модернізаціяuk
dc.subjectrural pre-school educational institutionen
dc.subjectarchitectural modernizationen
dc.titleПринципи архітектурної модернізації сільських дошкільних закладів: на прикладі дошкільного навчального закладу у селищі Бражинці, Хмельницької областіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc727.11
dc.relation.referencesЗакон України Про дошкільну освіту (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 49, ст.259) [Електронний ресурс].– Режим доступу: URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2628-14uk
dc.relation.referencesЗакон України "Про дошкільну освіту" [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: http://www.osvita.org.ua/pravo/law_01/part_02.html.uk
dc.relation.referencesБогуш Л. Г. Комплексний розвиток соціальної сфери сільської місцевості України: проблеми та підходи до підвищення ефективності його державного регулювання / Л. Г. Богуш [Електронний ресурс] // Економіка природокористування і охорони довкілля. Зб. наук. праць. – 2008. - №4. – С. 6570 // Режим доступу: http://www.rusnauka.com/CCN/Economics/15_bogush.doc.htm.uk
dc.relation.referencesДошкільний навчальний заклад [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Дошкільний_навчальний_закладuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію