Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМошноріз, М. М.uk
dc.contributor.authorБабій, С. В.uk
dc.date.accessioned2021-11-05T10:00:18Z
dc.date.available2021-11-05T10:00:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМошноріз М. М. Порівняльна характеристика систем керування електроприводом тролейбуса на основі широтно-імпульсної модуляції вихідної напруги [Електронний ресурс] / М. М. Мошноріз, С. В. Бабій // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3646.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33760
dc.description.abstractВиконано порівняльну характеристику систем керування електроприводом тролейбуса на основі широтно-імпульсної модуляції вихідної напруги. Рекомендовано для розрахунку системи широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму вибирати метод розрахунку систем підпорядкованого регулювання виходячи з умов налаштування їх на модульний чи симетричний критерій оптимальності.uk
dc.description.abstractThe comparative characteristic of control systems of the trolley electric drive on the basis of pulse-width modulation of the output voltage is fulfilled. It is recommended to calculate the system of pulse-width transformer - DC motor to choose the method of calculating the systems of subordinate regulation based on the conditions of their adjustment on the modular or symmetric criterion of optimality.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3646
dc.subjectтролейбусuk
dc.subjectдвигун постійного струму змішаного збудженняuk
dc.subjectмодальне керуванняuk
dc.subjectпідпорядковане регулюванняuk
dc.subjectметод розділення рухівuk
dc.subjecttrolley busen
dc.subjectDC motor of mixed excitationen
dc.subjectmodal controlen
dc.subjectsubordinated regulationen
dc.subjectmethod of division of motionsen
dc.titleПорівняльна характеристика систем керування електроприводом тролейбуса на основі широтно-імпульсної модуляції вихідної напругиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.5; 62-83
dc.relation.referencesС. М. Пересада Порівняльне дослідження алгоритмів керування моментом асинхронного електропривода тролейбуса / С. М. Пересада, С. С. Димко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. Енергетика та електротехніка. – № 6. – 2011. – С. 134 – 137.uk
dc.relation.referencesДалека В. Х. Енергозберігаючий тяговий електропривод міського електротранспорту / В. Х. Далека, О. В. Донець, М. І. Шпіка // КОмунальное хазяйство городов. Науково-технический сборник № 88. – 2009. – С. 236 – 242.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію