Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorШварц, І. В.uk
dc.contributor.authorХомяк, В. Д.uk
dc.date.accessioned2021-11-12T09:46:28Z
dc.date.available2021-11-12T09:46:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationХомяк В. Д. Інформаційні системи маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / В. Д. Хомяк ; наук. кер. І. В. Шварц // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5584.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33947
dc.descriptionНауковий керівник: Шварц Ірина Володимирівна – канд. екон. наук, доцентuk
dc.description.abstractОбгрунтовано важливу роль інформаційних систем в маркетингу підприємства. Розглянуто класифікацію інформаційних систем. Досліджено особливості інформаційних систем, які забезпечують діяльність маркетингу на підприємстві.uk
dc.description.abstractThe important role of information systems in marketing of the enterprise is substantiated. The classification of information systems is considered. The peculiarities of information systems that provide marketing activities at the enterprise are investigated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5584
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаційна система маркетингуuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectінформаційні системиuk
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing information systemen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectinformation systemsen
dc.subjectsoftware toolsen
dc.titleІнформаційні системи маркетингу підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:004 (045)
dc.relation.referencesГаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.uk
dc.relation.referencesОрганізація інформаційних систем маркетингу. Методичні вказівки до лабораторних робіт / Укл В.С Григорків, Л.Л Маханець, Н.Й. Ходаковська, О.Ю. Якутова. – Чернівці: Рута, 2004. – 52 с.uk
dc.relation.referencesОксанич А. П. Iнформацiйнi системи i технологiї маркетингу / А. П. Оксанич. – К.: Професiонал, 2008. – 318 с.uk
dc.relation.referencesІнформаційні системи в менеджменті [Текст] : підручник / В.О. Новак, Ю.Г. Симоненко, В.П. Бондар, В.В. Матвєєв. – К. : Каравела, 2008. – 616 с.uk
dc.relation.referencesІнформаційні системи підприємств малого бізнесу [Текст] : навч. посіб. / А.П. Сиротинська, І.Д. Лазаришина. – К.: ЦУЛ, 2008. – 264 сuk
dc.relation.referencesІнформаційні системи і технології в економіці: посібник / за редакцією В.С.Пономаренка. -К.: Видавничий центр «Академія», 2002.-544с.uk
dc.relation.referencesСавицький М. В., Савицька О. М. Автоматизовані системи управління підприємствами: аналіз та оцінка тенденцій розвитку / М. В. Савицький, О. М. Савицька // Матеріали III Всеукраїнської науково–практичної конференції „Моделювання та прогнозування економічних процесів”, 9–11 грудня 2009 року. – К.: НТУУ „КПІ”, 2009. – 132 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію