Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorКлопська, В. Д.uk
dc.date.accessioned2021-11-15T10:12:47Z
dc.date.available2021-11-15T10:12:47Z
dc.date.issued2021uk
dc.identifier.citationРатушняк О. Г. Розробка та реалізація збутової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. Г. Ратушняк, В. Д. Клопська // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/12974.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34001
dc.description.abstractВ статті наведено основні проблеми, які виникають при відсутності збутової стратегії на підприємстві. Авторами наведено алгоритм розробки збутової стратегії, яка включає: проведення маркетингового аудиту, визначення цілей та завдань маркетингової діяльності підприємства, проведення аналізу ринку, дослідження постачальників та конкурентів, аналіз зовнішнього середовища, а також сильних і слабких сторін підприємства в результаті чого розробляється стратегія збуту підприємства.uk
dc.description.abstractThe article presents the main problems that arise in the absence of sales strategy at the enterprise. The authors present an algorithm for developing a sales strategy, which includes: conducting a marketing audit, defining the goals and objectives of marketing activities of the enterprise, market analysis, research of suppliers and competitors, analysis of the external environment and strengths and weaknesses of the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/12974
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectsales activitiesen
dc.subjectsalesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsales strategyen
dc.titleРозробка та реалізація збутової стратегії підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8.012.2: 338.24.01
dc.relation.referencesАнсофф И. Стратегическое управление.М.: Экономика, 1989. 519 сru
dc.relation.referencesБаркан Д.И.. Управление сбытом [Текст] : учеб. пособие / Д.И.Баркан ; С.-Петерб. гос. ун-т, Фак. менеджмента. - СПб. : СПбГУ, 2003. - 343 cru
dc.relation.referencesГуржій Н. Г. Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Віник економіки транспорту і промисловості. 2014. № 45. С. 159-163.uk
dc.relation.referencesНовиков Д.А. Методология управления. М.: Либроком, 2011. 128 с.ru
dc.relation.referencesБелявцев М. И., Какодей А. А. Исполльзование маркетинговых стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях. Вісник Хмельницького національного технічного університету. Економічні науки. 2010. №1. Т. 1. С. 163-165.ru
dc.relation.referencesПроволоцька, О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу: автореф. дис.... канд. екон. наук: спец. 08.06.01. Київ, 2003. 20 с.uk
dc.relation.referencesС.Шпилик. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. 2012. №4(37). С.88-95uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію