Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorКрупський, Я. В.uk
dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.date.accessioned2021-11-16T10:41:53Z
dc.date.available2021-11-16T10:41:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКрупський Я. В. Адаптація системи Maple для вивчення теми екстремуму функції двох змінних в умовах дистанційного навчання [Текст] / І. А. Клєопа, Я. В. Крупський, О. І. Тютюнник // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2021. – № 61. – С. 20-28.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34097
dc.description.abstractВ сучасному світі швидкий розвиток інформаційних технологій та комп’ютеризація усіх сфер діяльності – наукової, освітньої, значно підвищує вимоги до впровадження та систематичного застосування новітніх інформаційних технологій у процесі навчання. Математика як навчальна дисципліна має великі можливості для реалізації дистанційного навчання, так як використання комп’ютерів надає можливість підсилити прикладну і практичну спрямованість курсу математики і створює умови для реалізації індивідуального підходу на якісно новому рівні. Стаття присвячення проблемі впровадження та адаптації системи комп’ютерної математики Maple у навчальний процес закладу вищої освіти при викладанні курсу вища математика. Зазначено, що системи комп’ютерної математики надають можливість створити принципово інше інформаційноосвітнє середовище, що оптимізує навчальний процес, скорочуючи час на одержання системи знань та умінь в умовах дистанційної освіти. Продемонстровано роботу стандартної процедури пошуку мінімуму функції, яка вбудована в систему комп’ютерної математики Maple. Запропоновано два варіанти навчальних програмних тренажерів, які розроблені в середовищі системи комп’ютерної математики Maple, для опанування студентами методу знаходження екстремуму функції двох змінних. Скорочений варіант навчального тренажера надає можливість студенту перевірити свою кінцеву відповідь та демонструє поверхню функції та точку екстремуму. Другий тренажер з покроковим розписом дослідження функції на екстремум надає можливість студенту перевірити усі свої кроки при дослідженні функції. Досліджено роботу цих тренажерів на окремих прикладах та зроблено висновок про позитивний ефект від їх використання. Система комп’ютерної математики Maple є ефективним засобом навчання математики студентів закладу вищої освіти.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. № 61 : 20-28.uk
dc.subjectнавчальний Maple-тренажерuk
dc.subjectметод знаходження екстремуму функції двох зміннихuk
dc.subjectтипові задачі вищої математикиuk
dc.subjectдистанційні технологіїuk
dc.titleАдаптація системи Maple для вивчення теми екстремуму функції двох змінних в умовах дистанційного навчанняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doi10.31652/2412-1142-2021-61-20-28


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію