Дослідження впливу COVID-19 на інтернет-маркетинг
Автор
Азарова, А. О.
Остапчук, Я. Ю.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. МБІС [406]
Анотації
У дослідженні вивчено вплив COVID-19 на поведінку споживачів та детально
проаналізовано його наслідки для формування продуктивної маркетингової
стратегії та маркетингової політики. Виявлено, що кризовий стан економіки,
який спричинений впливом коронавіруса, має у поведінці споживачів та способах
здійснення маркетингу схожі зміни до тих, що виникають під час економічного
спаду. Разом із тим, криза, яка виникла внаслідок пандемії, набула
характеристик, які відрізняються від попереднього циклу, зокрема, зміна
споживання між категоріями та прискорений перехід від режиму офлайн до
поведінки в Інтернеті. Це змушує кінцевих споживачів переоцінити життєві
пріоритети.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34374