Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorОстапчук, Я. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-11-19T14:16:24Z
dc.date.available2021-11-19T14:16:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАзарова А. О. Дослідження впливу COVID-19 на інтернет-маркетинг [Text] / А. О. Азарова, Я. Ю. Остапчук // The XXIII International Science Conference «Theory, practice and science», April 27 – 30, 2021, Tokyo, Japan. – 2021. – P. 15-20.uk, en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34374
dc.description.abstractУ дослідженні вивчено вплив COVID-19 на поведінку споживачів та детально проаналізовано його наслідки для формування продуктивної маркетингової стратегії та маркетингової політики. Виявлено, що кризовий стан економіки, який спричинений впливом коронавіруса, має у поведінці споживачів та способах здійснення маркетингу схожі зміни до тих, що виникають під час економічного спаду. Разом із тим, криза, яка виникла внаслідок пандемії, набула характеристик, які відрізняються від попереднього циклу, зокрема, зміна споживання між категоріями та прискорений перехід від режиму офлайн до поведінки в Інтернеті. Це змушує кінцевих споживачів переоцінити життєві пріоритети.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherInternational Science Groupen
dc.relation.ispartofThe XXIII International Science Conference «Theory, practice and science», April 27 – 30, 2021, Tokyo, Japan : 15-20.en
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectCovid-19en
dc.titleДослідження впливу COVID-19 на інтернет-маркетингuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію