Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПугач, В. С.uk
dc.date.accessioned2021-11-19T14:37:43Z
dc.date.available2021-11-19T14:37:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАзарова А. О. Система знижок, промокодів та акцій як інструмент у завоюванні прихильності на просторах інтернету [Text] / А. О. Азарова, В. С. Пугач // The 10th International scientific and practical conference “Fundamental and applied research in the modern world” (May 12-14, 2021) BoScience Publisher, Boston, USA. 2021. – 2021. – P. 185-194.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34378
dc.description.abstractпроблемою будь-якого сайту електронної комерції є збільшення продажів шляхом розвитку та утримання своїх клієнтів. Для цього існує багато методів, і одним із найкращих є регулярне проведення онлайн-акцій. Система знижок, промокодів та акцій – це продуктивний спосіб залучити нових клієнтів та збільшити вартість кошиків ваших існуючих клієнтів. Знижки та акції можуть переконати неактивного клієнта почати купувати знову, заохотити наявних клієнтів додати ще кілька предметів у кошик або ефективно ліквідувати застарілий товар. Коректне застосування таких інструментів дозволяє підтримувати норму прибутку товару вище мінімального порогу та збільшити обсяг продажів. Не зважаючи на те, що існує багато ефективних методів завоювання прихильності клієнтів в Інтернеті застосування їх має бути виваженим, щоб постійне їх застосування не створювало неприємного відчуття «зниження вартості бренду». Отже, необхідним є пошук балансу між Інтернет-акцією, яка є достатньо привабливою для користувачів Інтернету, та обмеженою втратою націнки. У запропонованому дослідженні було розглянуто позитивні та негативні аспекти системи знижок, промокодів та акцій у Інтернет-магазині, проаналізовано базові способи використання цих інструментів для стимулювання конверсій та завоювання прихильності на просторах Інтернету.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherScientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”en
dc.relation.ispartofThe 10th International scientific and practical conference “Fundamental and applied research in the modern world” (May 12-14, 2021) BoScience Publisher, Boston, USA. 2021 : 185-194.en
dc.subjectзнижкаuk
dc.subjectакціяuk
dc.subjectпромокодuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleСистема знижок, промокодів та акцій як інструмент у завоюванні прихильності на просторах інтернетуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію