Використання проблемних ситуацій в процесі навчання вищої математик як чинник формування пізнавальної діяльності студентів ЗВО
Author
Бондаренко, З. В.
Кирилащук, С. А.
Кирилащук, Т. Г.
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розглянуто приклади реалізації проблемних ситуацій на заняттях з вищої математики, в основі яких лежать парадокси або софізми. В даних прикладах суперечності виражені в яскравій формі і тому легко відчуваються студентами. Саме такі проблемні ситуації найбільшою мірою формують стійкий інтерес до навчання. The article considers examples of problem situations in higher mathematics classes, which are based on paradoxes or sophisms. In these examples, the contradictions are expressed in a vivid form and are therefore easily felt by students. It is such problem situations that most form a lasting interest in learning.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34759