Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk
dc.contributor.authorКлочко, В. І.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorKyrylashchuk, S. A.en
dc.contributor.authorBondarenko, Z. V.en
dc.contributor.authorKlochko, V. I.en
dc.contributor.authorKhomuyk, I. V.en
dc.date.accessioned2022-05-18T11:54:28Z
dc.date.available2022-05-18T11:54:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗастосування знаково-символічного підходу у процесі формування професійних компетентностей студентів вищих технічних навчальних закладів [Текст] / С. А. Кирилащук, З. В. Бондаренко, В. І. Клочко, І. В. Хом'юк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2022. – Т. 53, № 1. – С. 91-100.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35292
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу (моделювання, кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити математично; представляти математичні сутності (об'єкти та ситуації); володіти математичними символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю.uk
dc.description.abstractThe article considers the problem of applying the sign-symbolic approach (modeling, coding, schematization, substitution) to the formation of students of technical specialties of high level of mathematical competence on the example of the formation of three components: to think mathematically; represent mathematical entities (objects and situations); have mathematical symbols and formalism. Some semantic and semiotic aspects of the ion of problems for teaching mathematics in the process of formation of professional competencies of future bachelors of technical profile are outlined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп'ютерна інженерія. Т. 53, № 1 : 91-100.uk
dc.relation.ispartofseriesМатематичне моделювання та обчислювальні методиuk
dc.relation.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/868
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectзнаково-символічні засобиuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectmathematical competenceen
dc.subjectteaching aidsen
dc.subjectsign-symbolic meansen
dc.subjectprofessional competenceen
dc.subjectbacheloren
dc.titleЗастосування знаково-символічного підходу у процесі формування професійних компетентностей студентів вищих технічних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeApplication of significant and symbolic approach in the process of forming students 'professional competenceshigher technical educational institutionsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.022.32: 681.3
dc.relation.referencesВеряев А. А. "Семиотический подход к образованию в информационном обществе", автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.01. , 2000, 38 с.ru
dc.relation.referencesФ. Де Соссюр, Заметки по общей лингвистике. М., РФ: Прогресс, 2000, 275 с.ru
dc.relation.referencesЮ. Л. Трофімоів, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук, Психологія: Підручник. К., Україна: Либідь, 1999, 558 с.ua
dc.relation.referencesН. Г. Салмина, Знак и символ в обучении. М.: Изд-во МГУ, 1988, 286 с.ru
dc.relation.referencesН. А. Тарасенкова, "Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи", дис. д-ра пед. наук. Національний педагогічний унт ім. М.П.Драгоманова. К., 2004, 630 с.ua
dc.relation.referencesВ. К. Сидоренко, "Технічні знання як важливий елемент професійної підготовки фахівця для сучасного матеріального й духовного виробництва", у Біоресурси і природокористування, № 5, с. 155−164, 2013.ua
dc.relation.referencesД. С. Ципіна, "Застосування знаково-символічного підходу в процесі формування іншомовної компететності студентів економічних спеціальностей", у Наукові записки, випуск 177, Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, с. 6−12, 2019.ua
dc.relation.referencesAlpers B. A Framework for Mathematics Curricula in Engineering Education. A Report of the Mathematics Working Group. Brussels: European Society for Engineering Education, 2013, 88 p.en
dc.relation.referencesM. Niss, "Mathematical competencies and the learning of mathematics: The Danish KOM project. In A. Gagatsis, S. Papastravidis (Eds.)", 3rd Mediterranean Conference on Mathematics Education, Athens, Greece: Hellenic Mathematical Society and Cyprus Mathematical Society. 2003. pp. 115−124.en
dc.relation.referencesТаїса Лисянська, "Типи мислення як дії у процесі формування знань" у Psychological journal, volume 6, Issue 6, с. 75−83, 2020. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.31108/1.2020.6.6.8. Дата звернення: Січень, 06, 2022.ua
dc.relation.referencesIrina Khomuyk, Ievgeniia Ivanchenko, Oleg Maslii, Marina Gorlichenko, "Innovative methods in the process of higher mathematics for future military engineers ", in Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. May 24-25, 2019, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2019, vol. 1, рр. 254−264.en
dc.relation.referencesIrina Khomyuk, Svetlana Kyrylashchuk, Victor Khomyuk, Zlata Bondarenkо, Iryna Klieopa, "Methods of Forming Mathematical Mobility of Future Engineers in Higher Mathematics Classes", in Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference May, 28-29, 2021. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021, vol. 1, рр. 270−281.en
dc.relation.referencesZlata Bondarenko, Svetlana Kirilashchuk, Victor Khomyuk, Galina Chernovolik, "The problem of integration of higher mathematics with economic cycle disciplines in the process of teaching students", in Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. May 22-22, 2020. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020, vol.1., рp. 374−384.en
dc.relation.referencesOksana V. Klochko, Viktor M. Nagayev, Vitalii I. Klochko, Mykola G. Pradivliannyi, Lyubov I. Didukh,"Computer oriented systems as a means of empowerment approach implementation to training managers in the economic sphere", in Information Technologies Tools. ISSN: 2076−8184., 2018, vol 68, №6.en
dc.identifier.doi10.31649/1999-9941-2022-53-1-91-100


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію