Книга як засіб виховання молодших школярів (у контексті ідей В.О. Сухомлинського)
Author
Білик, Т. О.
Хом'юк, І. В.
Date
2019Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Abstract
У статті висвітлено проблему виховання молодших школярів засобом художнього твору. Розглянуто використання книги у розвитку всебічної особистості, гармонійного виховання дітей молодшого шкільного віку у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Визначено, що концепція роботи з книжкою великого педагога містить такі структурні складові: використання наочності; різні види читання; організаційні форми роботи; добір книжок для читання. Аналізуючи казки В.О. Сухомлинського автор дійшов висновку, що вони допомагають сформувати й розвинути в молодших школярів ціннісні орієнтири: духовні та родинні цінності; гуманістичні та естетичні почуття; бережливе ставлення до природи. Урізноманітнення видів читання сприяє виробленню потреби в постійному спілкуванні дитини з книжкою.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35463