Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТарадайко, М. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2022-06-19T09:18:59Z
dc.date.available2022-06-19T09:18:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationТарадайко М. В. Спільна робота сім’ї та школи у розв’язанні проблеми адаптації молодших школярів до навчання / М.Тарадайко, І. В. Хом'юк // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. – Вип. 6. – Івано-Франківськ, Бердянськ, Вінниця, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019 – С. 108-110.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35464
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему адаптації молодших школярів до навчання у школі І ступеня. Встановлено основні компоненти загальної готовності дитини до школи: мотиваційна, емоційно-вольова, розумова, психологічна готовність до спілкування та спільної діяльності. Аналізуючи твори В. Сухомлинського автор дійшов висновку, що провідну роль у підготовці дитини до школи відіграють батьки. Саме з їхньою допомогою формується уявлення про школу та психологічне налаштування. Розглянуто основні погляди Сухомлинського на підготовку дитини до школи, а саме навчання у школі буде мати кращий результат за умови взаємодії батьків та педагога. Визначено, що важливою особливістю адаптації є прийняття учнями і учителем одне одного.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk
dc.relation.ispartofРозвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів : 108-110.
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectготовністьuk
dc.titleСпільна робота сім’ї та школи у розв’язанні проблеми адаптації молодших школярів до навчанняuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію