dc.contributor.author | Тарадайко, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-06-19T09:18:59Z | |
dc.date.available | 2022-06-19T09:18:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Тарадайко М. В. Спільна робота сім’ї та школи у розв’язанні проблеми адаптації молодших школярів до навчання / М.Тарадайко, І. В. Хом'юк // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. – Вип. 6. – Івано-Франківськ, Бердянськ, Вінниця, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019 – С. 108-110. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35464 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему адаптації молодших школярів до навчання
у школі І ступеня. Встановлено основні компоненти загальної готовності
дитини до школи: мотиваційна, емоційно-вольова, розумова, психологічна
готовність до спілкування та спільної діяльності. Аналізуючи твори
В. Сухомлинського автор дійшов висновку, що провідну роль у підготовці
дитини до школи відіграють батьки. Саме з їхньою допомогою формується
уявлення про школу та психологічне налаштування. Розглянуто основні
погляди Сухомлинського на підготовку дитини до школи, а саме навчання у
школі буде мати кращий результат за умови взаємодії батьків та педагога.
Визначено, що важливою особливістю адаптації є прийняття учнями і учителем
одне одного. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk |
dc.relation.ispartof | Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів : 108-110. | |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.title | Спільна робота сім’ї та школи у розв’язанні проблеми адаптації молодших школярів до навчання | uk |
dc.type | Article | |