Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПолуденко, О. С.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2022-06-19T09:47:45Z
dc.date.available2022-06-19T09:47:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПолуденко О. С. Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Цифрові та волоконно-оптичні системи» [Електронний ресурс] / О. С. Полуденко, І. В. Хом’юк // Матеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 01-03.06.2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10221.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35467
dc.description.abstractУ роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Цифрові та волоконно-оптичні системи» в технічному ЗВО. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Волоконно-оптичні системи передачі».uk
dc.description.abstractThe article highlights the author's experience of using interactive technologies in the study of the discipline «Digital and Fiber Optic Systems» in the technical university. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher - these are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of an interactive session on «Fiber Optic Transmission Systems» is demonstrateden
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 01-03.06.2020.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10221
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectволоконна оптикаuk
dc.subjectоптичні роз'ємиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjectfiber opticsen
dc.subjectoptical connectorsen
dc.subjectmotivationen
dc.titleОрганізація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Цифрові та волоконно-оптичні системи»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesИнтерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – № 5–6. – С. 4–6ru
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.uk
dc.relation.referencesТополя Л. В. Про інтерактивні прийоми навчання під час академічної лекції / Л. В. Тополя // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 24. – Донецьк : ДонНУ, 2005. – С. 17–21.uk
dc.relation.referencesПетрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію