dc.contributor.author | Крисько, У. В. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-06-19T10:12:24Z | |
dc.date.available | 2022-06-19T10:12:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Крисько У. В. Встановлення і засвоєння зв’язків між структурними елементами математики у початковій школі [Електронний університет] / У. В. Крисько,
І. В. Хом’юк // Матеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 202001-03.06.2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10443. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-806-0 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35469 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено міжпредметні зв’язки на уроках математики як засобу розвитку інтегративного мислення учнів. Визначено функції (освітня, розвиваюча, виховна, конструктивна) міжпредметних зв’язків у навчальному процесі початкової школи. Аргументується необхідність різнобічного застосування міжпредметних зв’язків, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Розглядається один із шляхів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики – розв’язування прикладних задач. | uk |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 01-03.06.2020. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10443 | |
dc.subject | інтеграція навчання | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | міжпредметні зв'язки | uk |
dc.subject | прикладні задачі | uk |
dc.subject | integration of learning | en |
dc.subject | mathematics | en |
dc.subject | younger schoolchildren | en |
dc.subject | cross-curricular relations | en |
dc.subject | applied problems | en |
dc.title | Встановлення і засвоєння зв’язків між структурними елементами математики у початковій школі | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 373.31 | |
dc.relation.references | Бiлий Ю.О. Пiдвищення ефективностi застосування екранiзацiї врахуванням психофiзiологiчних
умов сприймання зорової наочності // Пiдвищення ефективностi використання технiчних засобiв навчання /
Ю.О. Білий, Т.М. Біла, А.М. Нігрєєв. – К.: КДПI, 1981. – С. 23 – 30. | uk |
dc.relation.references | Бевз В. Г. Міжпредметні зв’язки як необхідний елемент предметної системи навчання / В. Г. Бевз //
Математика в школі. – 2003. – № 6. – С. 11–15 | uk |
dc.relation.references | Богданович В.М. Методика викладання математики в початкових класах: навч. посіб. / В.М.
Богданович, Л.В. Коваль, С.О. Скворцова. – 3-ге вид., перероб. і допов. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан,
2006. – 336 c. | uk |
dc.relation.references | Кривошея Т. Взаємозв’язок образного і логічного мислення як шлях до гармонізації розумової
діяльності дошкільників / Т.Кривошея // Імідж сучасного педагога. – 2015. - № № 6 (155). – С. 25-27 | uk |
dc.relation.references | Мантула Т.І. Інтегроване викладання та міжпредметні зв'язки в історичному аспекті та сьогоденні //
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2005. - №21. - С. 95-99. | uk |
dc.relation.references | Савченко О. Я. Міжпредметні зв’язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках
літературного читання / О. Я. Савченко // Український педагогічний журнал. – 2017. – № 2. – С. 48–57. | uk |
dc.relation.references | Хом’юк І. В. Математичне моделювання в контексті здійснення між предметних зв’язків курсу вищої
математики у ВНЗ / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничоматематичної освіти». – Суми : Сумський держ. педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017. – Вип.
2(10). – С. 43–50. | uk |