Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрисько, У. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2022-06-19T10:12:24Z
dc.date.available2022-06-19T10:12:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКрисько У. В. Встановлення і засвоєння зв’язків між структурними елементами математики у початковій школі [Електронний університет] / У. В. Крисько, І. В. Хом’юк // Матеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 202001-03.06.2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10443.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-806-0
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35469
dc.description.abstractУ статті досліджено міжпредметні зв’язки на уроках математики як засобу розвитку інтегративного мислення учнів. Визначено функції (освітня, розвиваюча, виховна, конструктивна) міжпредметних зв’язків у навчальному процесі початкової школи. Аргументується необхідність різнобічного застосування міжпредметних зв’язків, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Розглядається один із шляхів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики – розв’язування прикладних задач.uk
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 01-03.06.2020.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10443
dc.subjectінтеграція навчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk
dc.subjectприкладні задачіuk
dc.subjectintegration of learningen
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectyounger schoolchildrenen
dc.subjectcross-curricular relationsen
dc.subjectapplied problemsen
dc.titleВстановлення і засвоєння зв’язків між структурними елементами математики у початковій школіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc373.31
dc.relation.referencesБiлий Ю.О. Пiдвищення ефективностi застосування екранiзацiї врахуванням психофiзiологiчних умов сприймання зорової наочності // Пiдвищення ефективностi використання технiчних засобiв навчання / Ю.О. Білий, Т.М. Біла, А.М. Нігрєєв. – К.: КДПI, 1981. – С. 23 – 30.uk
dc.relation.referencesБевз В. Г. Міжпредметні зв’язки як необхідний елемент предметної системи навчання / В. Г. Бевз // Математика в школі. – 2003. – № 6. – С. 11–15uk
dc.relation.referencesБогданович В.М. Методика викладання математики в початкових класах: навч. посіб. / В.М. Богданович, Л.В. Коваль, С.О. Скворцова. – 3-ге вид., перероб. і допов. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 336 c.uk
dc.relation.referencesКривошея Т. Взаємозв’язок образного і логічного мислення як шлях до гармонізації розумової діяльності дошкільників / Т.Кривошея // Імідж сучасного педагога. – 2015. - № № 6 (155). – С. 25-27uk
dc.relation.referencesМантула Т.І. Інтегроване викладання та міжпредметні зв'язки в історичному аспекті та сьогоденні // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2005. - №21. - С. 95-99.uk
dc.relation.referencesСавченко О. Я. Міжпредметні зв’язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках літературного читання / О. Я. Савченко // Український педагогічний журнал. – 2017. – № 2. – С. 48–57.uk
dc.relation.referencesХом’юк І. В. Математичне моделювання в контексті здійснення між предметних зв’язків курсу вищої математики у ВНЗ / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничоматематичної освіти». – Суми : Сумський держ. педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 2(10). – С. 43–50.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію