Використання задач на доведення як засобу формування логічної компетентності майбутніх інженерів
Автор
Хом'юк, І. В.
Хом'юк, В. В.
Кирилащук, С. А.
Khomyuk, I. V.
Kyrylashchuk, S. A.
Khomyuk, V. V.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Анотації
У дослідженні висвітлено проблему формування логічної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що в структурі математичної компетентності присутня логіко-аналітична складова, яку автори пропонують формувати за допомогою задач на доведення. Знаходження різних способів розв`язування тієї чи іншої задачі, і задачі на доведення особливо, надає можливість студентам застосовувати весь багаж математичних знань, і таким чином, активізувати мислення. The study highlights the problem of forming the logical competence of future engineers. The views of domestic and foreign scholars on the definition of \"logical competence\" are analyzed and it is stated that they have in common the presence of logical thinking and performance of intellectual work. Finding different ways to solve a problem, and a problem to prove especially, gives students the opportunity to apply all the baggage of mathematical knowledge, and thus activate thinking.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35846