Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMingjun, Guoen
dc.contributor.authorKhomyuk, I.V.en
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2023-02-20T15:36:26Z
dc.date.available2023-02-20T15:36:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationGuo Mingjun. Online teaching of construction under the background of COVID-19 [Електронний ресурс] / Guo Mingjun, I. V. Khomyuk. // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/viewFile/13288.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36376
dc.description.abstractSince the spring of 2020, affected by COVID-19, many countries have actively carried out online teaching work. This is the first time that related courses of architecture majors have been taught online. For teachers and students, it is both a challenge and an opportunity for teaching reform. While facing some problems, the teaching mode in a special period also provides a reference for future teaching methods. This paper mainly analyzes the advantages and disadvantages of online teaching compared with the traditional teaching mode, and thinks that the combination of online teaching and traditional courses is a direction of teaching mode reform of architecture specialty in the future, and the reasonable arrangement of the two can optimize the teaching structure and improve the quality of personnel training.en
dc.description.abstractПочинаючи з весни 2020 року, захворюваність на COVID-19 протягом короткого часу стрімко збільшилась, багато країн а також і Україна активно розпочала проводити навчальну процес в Інтернеті. Це перший випадок в світовій практиці, коли відповідні курси спеціальностей архітектури та освітній процес взагалі у ЗВО та школах перейшов на дистанційну форму. Для вчителів, викладачів, студентів та учнів це одночасно і виклик, і можливість для реформування викладання та впровадження інноваційних технологій у навчання. Попри стикання з деякими проблемами, режим викладання в карантинний період надає можливість для самостійного освоєння матеріалу, методів навчання. В даному дослідженні в основному аналізується переваги та недоліки викладання в Online режимі порівняно із традиційним режимом навчання. Вважаємо, що поєднання викладання в Інтернеті та традиційних курсів є цікавим напрямком реформування даного навчання в архітектурній спеціальності в майбутньому, а також раціональне поєднання двох форм навчання, що може оптимізувати структуру викладання та поліпшити якість підготовки.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/viewFile/13288
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectCOVID-19en
dc.subjectархітектураuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectЗВОuk
dc.subjectonline teachingen
dc.subjectarchitectureen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectuniversitiesen
dc.titleOnline teaching of construction under the background of COVID-19en
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.references. Xiaoping, H. and X. Zuoxu, Analysis on the Advantages and Challenges of Online Teaching in Colleges and Universities under the Epidemic. China Higher Education Research, 2020. 4: p. 18-22en
dc.relation.referencesYanli, L. and W. Junqin, Analysis of the status quo of university network teaching under the epidemic situation and countermeasures. China Electric Power Education, 2020en
dc.relation.referencesFuying, W., Investigation on the Status Quo of Autonomous Learning of College Students and Research on Guiding Strategies in the New Media Environment. 2015, Yangzhou Universityen
dc.relation.referencesWenwen, X., Research on the Influence of Digital Resources Presentation on Learning Attention. 2014, Huazhong Normal Universityen
dc.relation.referencesFangya, Z., Learning Attention and Its Control in Online Education Environment. Digital teaching in primary and secondary schools, 2018. 9.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію