Проблема мотивації студентів під час проведення лабораторного заняття в дистанційній формі навчання з використанням інтерактивних технологій
Автор
Лебедь, Д. Ю.
Хом'юк, І. В.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Анотації
У статті розкривається місце лабораторних занять в професійній підготовці студентів на дистанційній
формі навчання, дається характеристика існуючим класифікаціям лабораторних занять у закладах вищої
освіти. Проаналізовано досвід застосування інтерактивних технологій в процесі проведення лабораторних
занять факультету електроенергетики та електромеханіки ВНТУ. The article reveals the place of laboratory classes in professional training of students at distance learning,
describes the existing classifications of laboratory classes in higher education. The analyzed experience of using
interactive technologies in the process of conducting laboratory classes оn the Faculty of Power Engineering and
Electromechanics VNTU.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36638