Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКудрик, О. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2023-04-03T17:22:14Z
dc.date.available2023-04-03T17:22:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКудрик О. В. Проєктування інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО [Електронний ресурс] / О. В. Кудрик, І. В. Хом’юк // Матеріали III Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 11–12 жовтня 2022 р. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/viewFile/15418.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36639
dc.description.abstractУ даній роботі досліджується питання проєктування інноваційних технологій навчання в освітній процес ЗВО. Визначено критерії-питання, що можуть використовуватися для оцінки актуальності та рівня інтеграції інновації в навчальному контексті.uk
dc.description.abstractThis paper investigates the issue of designing innovative learning technologies in the educational process of freelance education. The criteria-questions that can be used to assess the relevance and level of integration of innovation in the educational context are identified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали III Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 11–12 жовтня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/viewFile/15418
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectlearning technologiesen
dc.subjectinnovationen
dc.subjecteducational technologiesen
dc.titleПроєктування інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesA. M. Huberman. Comment s’opèrent les changements en éducation: Contribution à l’étude de l’innovation. Unesco, BIE, Paris, 1973.fr
dc.relation.referencesAlbero, M. Linard, and J.-Y. Robin. Petite fabrique de l’innovation à l’université : Quatre parcours de pionniers. L’Harmattan, Paris, 2008fr
dc.relation.referencesD. Bédard and J.-P. Béchard. Innover dans l’enseignement supérieur. P.U.F., Paris, 2009.fr
dc.relation.referencesDede, C., Honan, J., & Peters. L., (Eds). Scaling Up Success: Lessons Learned from Technology-Based Educational Improvement. New York: Jossey-Bass, 2005en
dc.relation.referencesP. Dessus. Designing cognitive tools for teaching: A knowledge-based model, pages 87–96. Sense Publishers, Rotterdam, 2006.en
dc.relation.referencesMoore, G. A., Crossing the chasm: Marketing and selling high-tech products to mainstream customers. New York: HarperBusiness, 2006en
dc.relation.referencesCoburn C. E., Rethinking scale: Moving beyond numbers to deep and lasting change. Educational Researcher 2003, 32(6), pp. 3-12.en
dc.relation.referencesWiske, M.S., & Perkins, D., Dewey Goes Digital: Scaling Up Constructivist Pedagogies and the Promise of New Technologies. In C. Dede, J. Honan, & L. Peters, (Eds.), Scaling Up Success: Lessons Learned from Technology-Based Educational Innovation. San Francisco: Jossey-Bass, 2005.en
dc.relation.referencesK. Popper. La connaissance objective. Flammarion, Paris, ed. originale, 1972, 1re éd. fr., 1991 edition, 1998.fr
dc.relation.referencesD. Vernant. L’innovation à l’aune des nanotechnologies. Revue de Métaphysique et de Morale, 2014, 83(3):327–340.fr
dc.relation.referencesP. Dillenbourg and P. Jermann. Technology for classroom orchestration, Springer, New York, 2010, pp. 525–552.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію