Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСлинько, Г. І.uk
dc.contributor.authorСтаднік, О. В.uk
dc.date.accessioned2023-04-26T11:59:49Z
dc.date.available2023-04-26T11:59:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСлинько Г. І. Вплив тертя на контактну витривалість високонавантажених зубчастих коліс ГТД [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, О. В. Стаднік // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13425uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36864
dc.description.abstractРозглянуто питання важливості урахування масогабаритних параметрів зубчастих передач при проектуванні сучасної авіаційної техніки. Показані недоліки існуючої методики розрахунку на контактну витривалість згідно з ДСТУ ISO 6336-2:2005 для високонавантажених зубчастих передач. Наведена уточнена методика розрахунку з урахування тертя. Проведено теоретичне дослідження впливу тертя на напружений стан в зоні контакту. Наведено розподіл еквівалентних контактних напружень уздовж лінії зчеплення для різних зубчастих передач. Показано вплив тертя на контактну витривалість високонавантажених зубчастих передач газотурбінних двигунів (ГТД) та вертольотних редукторів.uk
dc.description.abstractThe question of the importance of taking into account the mass and size parameters of gears in the design of modern aircraft is considered. The disadvantages of the existing method of calculating the contact fatigue in accordance with ДСТУ ISO 6336-2:2005 for highly loaded gears are shown. The specified technique of calculation taking into account friction is resulted. A theoretical study of the effect of friction on the stress state in the contact zone was held. The distribution of equivalent contact stresses along the coupling line for different gears is resulted. The effect of friction on the contact fatigue of highly loaded gears of gas turbine engines and helicopter reducers is shown.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13425
dc.subjectгазотурбінний двигунuk
dc.subjectконтактна витривалістьuk
dc.subjectеквівалентні контактні напруженняuk
dc.subjectзубчаста передачаuk
dc.subjectтертяuk
dc.subjectgas turbine engineen
dc.subjectcontact fatigueen
dc.subjectequivalent contact stressesen
dc.subjectgearen
dc.subjectfrictionen
dc.titleВплив тертя на контактну витривалість високонавантажених зубчастих коліс ГТДuk
dc.title.alternativeЕffect of friction on the contact fatigue of highly loaded gears of GAS turbine enginesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.833


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію