dc.contributor.author | Слинько, Г. І. | uk |
dc.contributor.author | Стаднік, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T11:59:49Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T11:59:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Слинько Г. І. Вплив тертя на контактну витривалість високонавантажених зубчастих коліс ГТД [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, О. В. Стаднік // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13425 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36864 | |
dc.description.abstract | Розглянуто питання важливості урахування масогабаритних параметрів зубчастих передач при
проектуванні сучасної авіаційної техніки. Показані недоліки існуючої методики розрахунку на
контактну витривалість згідно з ДСТУ ISO 6336-2:2005 для високонавантажених зубчастих передач.
Наведена уточнена методика розрахунку з урахування тертя. Проведено теоретичне дослідження
впливу тертя на напружений стан в зоні контакту. Наведено розподіл еквівалентних контактних
напружень уздовж лінії зчеплення для різних зубчастих передач. Показано вплив тертя на контактну
витривалість високонавантажених зубчастих передач газотурбінних двигунів (ГТД) та вертольотних
редукторів. | uk |
dc.description.abstract | The question of the importance of taking into account the mass and size parameters of gears in the design of
modern aircraft is considered. The disadvantages of the existing method of calculating the contact fatigue in
accordance with ДСТУ ISO 6336-2:2005 for highly loaded gears are shown. The specified technique of
calculation taking into account friction is resulted. A theoretical study of the effect of friction on the stress state
in the contact zone was held. The distribution of equivalent contact stresses along the coupling line for different
gears is resulted. The effect of friction on the contact fatigue of highly loaded gears of gas turbine engines and
helicopter reducers is shown. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13425 | |
dc.subject | газотурбінний двигун | uk |
dc.subject | контактна витривалість | uk |
dc.subject | еквівалентні контактні напруження | uk |
dc.subject | зубчаста передача | uk |
dc.subject | тертя | uk |
dc.subject | gas turbine engine | en |
dc.subject | contact fatigue | en |
dc.subject | equivalent contact stresses | en |
dc.subject | gear | en |
dc.subject | friction | en |
dc.title | Вплив тертя на контактну витривалість високонавантажених зубчастих коліс ГТД | uk |
dc.title.alternative | Еffect of friction on the contact fatigue of highly loaded gears of GAS turbine engines | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 621.833 | |