dc.contributor.author | Манзяк, М. О. | uk |
dc.contributor.author | Грубель, М. Г. | uk |
dc.contributor.author | Ланець, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:36:05Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T09:36:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Манзяк М. О. Пружно-демпфуючих характеристик механічної підвіски - діаграма конфлікту плавності та стійкості руху [Електронний ресурс] / М. О. Манзяк, М. Г. Грубель, О. В. Ланець // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13512 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37037 | |
dc.description.abstract | Виконано дослідження оптимального поєднання величин динамічного ходу підвіски та її пружних і демпфуючих характеристик | uk |
dc.description.abstract | The study of the optimal combination of the values of the dynamic stroke of the suspension and its elastic and damping characteristics | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13512 | |
dc.subject | активні підвіски | uk |
dc.subject | демпфуючі характеристики | uk |
dc.subject | плавність руху | uk |
dc.subject | active suspensions | en |
dc.subject | damping characteristics | en |
dc.subject | smoothness of movement | en |
dc.title | Пружно-демпфуючих характеристик механічної підвіски - діаграма конфлікту плавності та стійкості руху | uk |
dc.title.alternative | Formation of elastic-damping characteristics of a mechanical suspension - diagram of conflict of smoothness and stability of movement | en |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 629.331 | |
dc.relation.references | P.W. Fleuren, Independent front suspension on trucks, M.Sc. thesis, Department of Mechanical Engineering, Dynamics and control group, Eindhoven University of Technology, 2009. 97 p. URL: http://www.mate.tue.nl/mate/pdfs/10648.pdf (дата звернення:29.03.2021). | en |
dc.relation.references | M. Mitschke, H. Wallentowitz, Dynamik der Kraftfahrzeuge, Springer-Verlag, Berlin-New York, 2004. 806 p. DOI https://doi.org/10.1007/978-3-662-06802-1 | en |
dc.relation.references | Becker, M., Jaker, K.P., Fruhauf, F., et al., Development of an active suspension system for a Mercedes-Benz coach (o404). Proc. IEEE Int. Symp. on Computer-Aided Control System Design, 1996. P.146–151. | en |
dc.relation.references | Wielenberg, Andreas; Harchenko, Jewgenij; Jäker, Karl-Peter; Trächtler, Ansgar: Modellbasierte Entwicklung eines volltragenden, vollaktiven Federungssystems für ein geländegängiges Nutzfahrzeug. 4. VDI/VDE-Fachtagung zur Steuerung und Regelung von Fahrzeugen und Motoren (AUTOREG 2008), Feb 2008. | en |