Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМанзяк, М. О.uk
dc.contributor.authorГрубель, М. Г.uk
dc.contributor.authorЛанець, О. В.uk
dc.date.accessioned2023-05-05T09:36:05Z
dc.date.available2023-05-05T09:36:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМанзяк М. О. Пружно-демпфуючих характеристик механічної підвіски - діаграма конфлікту плавності та стійкості руху [Електронний ресурс] / М. О. Манзяк, М. Г. Грубель, О. В. Ланець // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13512uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37037
dc.description.abstractВиконано дослідження оптимального поєднання величин динамічного ходу підвіски та її пружних і демпфуючих характеристикuk
dc.description.abstractThe study of the optimal combination of the values of the dynamic stroke of the suspension and its elastic and damping characteristicsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13512
dc.subjectактивні підвіскиuk
dc.subjectдемпфуючі характеристикиuk
dc.subjectплавність рухуuk
dc.subjectactive suspensionsen
dc.subjectdamping characteristicsen
dc.subjectsmoothness of movementen
dc.titleПружно-демпфуючих характеристик механічної підвіски - діаграма конфлікту плавності та стійкості рухуuk
dc.title.alternativeFormation of elastic-damping characteristics of a mechanical suspension - diagram of conflict of smoothness and stability of movementen
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc629.331
dc.relation.referencesP.W. Fleuren, Independent front suspension on trucks, M.Sc. thesis, Department of Mechanical Engineering, Dynamics and control group, Eindhoven University of Technology, 2009. 97 p. URL: http://www.mate.tue.nl/mate/pdfs/10648.pdf (дата звернення:29.03.2021).en
dc.relation.referencesM. Mitschke, H. Wallentowitz, Dynamik der Kraftfahrzeuge, Springer-Verlag, Berlin-New York, 2004. 806 p. DOI https://doi.org/10.1007/978-3-662-06802-1en
dc.relation.referencesBecker, M., Jaker, K.P., Fruhauf, F., et al., Development of an active suspension system for a Mercedes-Benz coach (o404). Proc. IEEE Int. Symp. on Computer-Aided Control System Design, 1996. P.146–151.en
dc.relation.referencesWielenberg, Andreas; Harchenko, Jewgenij; Jäker, Karl-Peter; Trächtler, Ansgar: Modellbasierte Entwicklung eines volltragenden, vollaktiven Federungssystems für ein geländegängiges Nutzfahrzeug. 4. VDI/VDE-Fachtagung zur Steuerung und Regelung von Fahrzeugen und Motoren (AUTOREG 2008), Feb 2008.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію