Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorKolomiiets, Alonaen
dc.contributor.authorOlefir, Olenaen
dc.contributor.authorUrum, Galynaen
dc.contributor.authorTiutiunnyk, Oksanaen
dc.contributor.authorDobraniuk, Yuriien
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.contributor.authorДобранюк, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2023-05-09T11:58:00Z
dc.date.available2023-05-09T11:58:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKolomiiets A., Olefir O., Urum G., Tiutiunnyk O., Dobraniuk, Y. Introducing the latest teaching and educational development practices in mathematics: the experience of EU countries. Amazonia Investiga. 2022. Vol. 11(55). P. 193-200.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37107
dc.description.abstractThe purpose of this work was to investigate the qualitative implementation and the possibility of use in the educational context of Ukraine. For this work, the author invited five groups (a total of 169 students of different genders). The second was a conversation with the teachers about the atmosphere in the classroom, the difficulty of the learning process, and the results. The study showed the weakness and small effectiveness of the old teaching methods (control group) and elementary explanatory online meetingsen
dc.description.abstractМета цієї роботи полягала у дослідженні якості впровадження новітніх практик викладання математики та можливості їх використання в Україні. Для цієї роботи було запрошено п’ять групи студентів та студенток 3 курсу (всього 169 студентів) педагогічних спеціальностей. Упродовж трьох місяців, вони вивчали математику по новим методикам. Задля отримання результатів, використовується метод тестування (перевірка поточних та кінцевих знань студентів), статистичного аналізу та бесіда (з викладачами). Результаті дослідження представлені у формі відсоткового співвідношення між оцінками до та після експерименту. Дослідження показало слабкість старих методів навчання (контрольна група) і онлайн-зустрічей. Продемонструвало велику перевагу STEAMосвіти, та впровадження «електронних портфоліо».en
dc.language.isoenen
dc.publisherEditorial Primmate S. A. S.en
dc.relation.ispartofAmazonia Investiga. Vol. 11 : 193-200.en
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectперевернутийкласuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectflipped classroomen
dc.subjecteducationen
dc.titleIntroducing the latest teaching and educational development practices in mathematics: the experience of EU countriesen
dc.typeArticle
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.34069/AI/2022.55.07.20
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7665-6247
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4629-3668
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3054-3893
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8544-4246
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6387-6331


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію