dc.contributor.author | Kolomiiets, Alona | en |
dc.contributor.author | Olefir, Olena | en |
dc.contributor.author | Urum, Galyna | en |
dc.contributor.author | Tiutiunnyk, Oksana | en |
dc.contributor.author | Dobraniuk, Yurii | en |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Тютюнник, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Добранюк, Ю. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T11:58:00Z | |
dc.date.available | 2023-05-09T11:58:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Kolomiiets A., Olefir O., Urum G., Tiutiunnyk O., Dobraniuk, Y. Introducing the latest teaching and educational development practices in mathematics: the experience of EU countries. Amazonia Investiga. 2022. Vol. 11(55). P. 193-200. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37107 | |
dc.description.abstract | The purpose of this work was to investigate the qualitative implementation and the possibility of use in the educational context of Ukraine. For this work, the author invited five groups (a total of 169 students of different genders). The second was a conversation with the teachers about the atmosphere in the classroom, the difficulty of the learning process, and the results. The study showed the weakness and small effectiveness of the old teaching methods (control group) and elementary explanatory online meetings | en |
dc.description.abstract | Мета цієї роботи полягала у дослідженні якості
впровадження новітніх практик викладання
математики та можливості їх використання в
Україні. Для цієї роботи було запрошено п’ять
групи студентів та студенток 3 курсу (всього
169 студентів) педагогічних спеціальностей.
Упродовж трьох місяців, вони вивчали
математику по новим методикам. Задля
отримання результатів, використовується
метод тестування (перевірка поточних та
кінцевих знань студентів), статистичного
аналізу та бесіда (з викладачами). Результаті
дослідження представлені у формі
відсоткового співвідношення між оцінками до
та після експерименту. Дослідження показало
слабкість старих методів навчання (контрольна
група) і онлайн-зустрічей. Продемонструвало
велику перевагу STEAMосвіти, та
впровадження «електронних портфоліо». | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Editorial Primmate S. A. S. | en |
dc.relation.ispartof | Amazonia Investiga. Vol. 11 : 193-200. | en |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | перевернутийклас | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | mathematics | en |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.subject | digitalization | en |
dc.subject | flipped classroom | en |
dc.subject | education | en |
dc.title | Introducing the latest teaching and educational development practices in mathematics: the experience of EU countries | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.34069/AI/2022.55.07.20 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-7665-6247 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-4629-3668 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-3054-3893 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-8544-4246 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-6387-6331 | |