dc.contributor.advisor | Скорюкова, Я. Г. | uk |
dc.contributor.advisor | Skoryukova, Y. G. | en |
dc.contributor.author | Грищук, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Hryshchuk, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2023-05-31T09:56:11Z | |
dc.date.available | 2023-05-31T09:56:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Грищук О. В. Особливості створення 3D-моделей стилізованих персонажів та підготовка їх до анімації [Електронний ресурс] / О. В. Грищук; наук. кер Я. Г. Скорюкова // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2021/paper/view/12177. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37255 | |
dc.description | Науковий керівник: Скорюкова Яніна Германівна—канд. техн. наук, доцент. | uk |
dc.description.abstract | В роботі показано основні етапи та особливості розробки тривимірної моделі персонажа для
комп’ютерної гри та підготовки даної моделі до анімації. В роботі використано програми ZBrush, Adobe
Photoshop, 3D-Coat, UV layout, Maya nf Marmoset Toolbag 3 . | uk |
dc.description.abstract | The paper shows the main stages and features of developing a three-dimensional model of a character for
a computer game and preparing this model for animation. The work uses programs ZBrush, Adobe Photoshop, 3D-Coat,
UV layout, Maya nf Marmoset Toolbag 3 . | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.subject | 3D-моделювання | uk |
dc.subject | 3D-модель | uk |
dc.subject | анімація | uk |
dc.subject | Zbrush | uk |
dc.subject | Adobe Photoshop | uk |
dc.subject | 3DCoat | uk |
dc.subject | UV layout | uk |
dc.subject | Maya | uk |
dc.subject | Marmoset Toolbag 3 | uk |
dc.subject | 3D modeling | en |
dc.subject | 3D model | en |
dc.subject | animation | en |
dc.subject | Zbrush | en |
dc.subject | Adobe Photoshop | en |
dc.subject | 3DCoat | en |
dc.subject | UV layout | en |
dc.subject | Maya | en |
dc.subject | Marmoset Toolbag 3 | en |
dc.title | Особливості створення 3D-моделей стилізованих персонажів та підготовка їх до анімації | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004 .94 | |
dc.relation.references | UvLayou[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://render.ru/ru/vgvladimir/post/12030 | uk |
dc.relation.references | Використання 3D-графіки в різних галузях людської діяльності [Електронний ресурс] – Режим
доступу: https://shaiu21.blogspot.com/ | uk |
dc.relation.references | Zbrush [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://3ddevice.com.ua/blog/3d-printerobzor/obzor-programmy-zbrush/ | uk |
dc.relation.references | Maya [Електронний ресурс] – Режим доступу:
https://www.autodesk.ru/products/maya/overview?plc=MAYA&term=1-
YEAR&support=ADVANCED&quantity=1 | uk |
dc.relation.references | Marmoset Toolbag [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://3dpapa.ru/render-in-marmosettoolbag-3/ | uk |
dc.relation.references | Adobe Photoshop [Електронний ресурс] – Режим доступу:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop | uk |
dc.relation.references | 3Dcoad [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/3D-Coat | uk |
dc.relation.references | Скорюкова Я. Г. Комп’ютерна графіка: лабораторний практикум / Я. Г. Скорюкова, О. В.
Слободянюк, М. С. Гречанюк. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 96 с. | uk |