Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАртеменко, А. М.uk
dc.contributor.authorЧорний, О. П.uk
dc.contributor.authorArtemenko, A.en
dc.contributor.authorChornyi, O.en
dc.date.accessioned2023-06-05T14:38:06Z
dc.date.available2023-06-05T14:38:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАртеменко А. М. Математичне моделювання тягового електропривода кар’єрного електровоза з урахуванням змін умов зчеплення [Електронний ресурс] / А. М. Артеменко, О. П. Чорний // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2021/paper/view/11941.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37313
dc.description.abstractРозглянута математична модель дводвигунового електроприводу кар’єрного електровоза з урахуванням зміни умов зчеплення з рейками. Показана можливість вирівнювання навантаження на тягові двигуни постійного струму послідовного збудження шляхом впливу на магнітний потік обмотки збудження.uk
dc.description.abstractThe paper considers a mathematical model of a two-engine electric drive of a quarry electric locomotive, which takes into account changes in the conditions of coupling with the rails. The possibility of load balancing on DC traction motors of series excitation by influencing the magnetic flux of the excitation winding was shown.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectдводвигуновий електроприводuk
dc.subjectбоксованняuk
dc.subjectвирівнювання навантаженняuk
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjecttwo-motor electric driveen
dc.subjecttowingen
dc.subjectload balancingen
dc.titleМатематичне моделювання тягового електропривода кар’єрного електровоза з урахуванням змін умов зчепленняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.313.2:621.3.013.1
dc.relation.referencesКурган М. Б. Залежність експлуатаційних витрат від рівня швидкості на ділянках, що обмежують рух поїздів / М. Б. Курган, О. С. Маркова // [Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: тези 66-ї Міжнародної науково-практ. конф.]. − Д., 2006. − С. 211–212.uk
dc.relation.referencesКурган М. Б. Втрати часу руху поїздів на ділянках обмеження швидкості / М. Б. Курган, О. С. Маркова // [Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: тези 67-ї Міжнародної науково-практ. конф.]. − Д., 2007. − С. 206–207.uk
dc.relation.referencesКурган М. Б. Фактори, що впливають на першочерговість усунення обмежень швидкості руху поїздів, пов’язаних зі станом залізничної колії / М. Б. Курган, О. С. Чернишова // [Проблеми механіки залізничного транспорту: тези доп. 12-ї Міжнародної наукової конф.]. − Д., 2008. − С. 90.uk
dc.relation.referencesПолуянович Н. К. Математическая модель тягового электропривода с широтно-импульсным управлением для исследования режима пуска / Н. К. Полуянович, Ю. П. Волощенко, И. И. Шушанов // Известия Южного федерального университета. Технические науки. – 2013. – №. 4 (141)uk
dc.relation.referencesБелоусов Е. В. Тяговый электропривод электротранспортных средств / Е. В. Белоусов, М. А. Григорьев, А. А. Грызлов //Электротехника. – 2017. – №. 4. – С. 2-5.uk
dc.relation.referencesЗарифьян А. А. Усовершенствованная компьютерная модель динамических процессов в электромеханической системе электровоза / А. А. Зарифьян, Л. Н. Сорин //Вестник Всероссийского научно-исследовательского и проектно-конструкторского института электровозостроения. – 2004. – №. 1. – С. 57-66.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію