dc.contributor.author | Артеменко, А. М. | uk |
dc.contributor.author | Чорний, О. П. | uk |
dc.contributor.author | Artemenko, A. | en |
dc.contributor.author | Chornyi, O. | en |
dc.date.accessioned | 2023-06-05T14:38:06Z | |
dc.date.available | 2023-06-05T14:38:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Артеменко А. М. Математичне моделювання тягового електропривода кар’єрного електровоза з урахуванням змін умов зчеплення [Електронний ресурс] / А. М. Артеменко, О. П. Чорний // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2021/paper/view/11941. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37313 | |
dc.description.abstract | Розглянута математична модель дводвигунового електроприводу кар’єрного електровоза з урахуванням
зміни умов зчеплення з рейками. Показана можливість вирівнювання навантаження на тягові двигуни
постійного струму послідовного збудження шляхом впливу на магнітний потік обмотки збудження. | uk |
dc.description.abstract | The paper considers a mathematical model of a two-engine electric drive of a quarry electric locomotive, which
takes into account changes in the conditions of coupling with the rails. The possibility of load balancing on DC traction
motors of series excitation by influencing the magnetic flux of the excitation winding was shown. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | дводвигуновий електропривод | uk |
dc.subject | боксовання | uk |
dc.subject | вирівнювання навантаження | uk |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | two-motor electric drive | en |
dc.subject | towing | en |
dc.subject | load balancing | en |
dc.title | Математичне моделювання тягового електропривода кар’єрного електровоза з урахуванням змін умов зчеплення | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 621.313.2:621.3.013.1 | |
dc.relation.references | Курган М. Б. Залежність експлуатаційних витрат від рівня швидкості на ділянках, що
обмежують рух поїздів / М. Б. Курган, О. С. Маркова // [Проблеми та перспективи розвитку
залізничного транспорту: тези 66-ї Міжнародної науково-практ. конф.]. − Д., 2006. − С. 211–212. | uk |
dc.relation.references | Курган М. Б. Втрати часу руху поїздів на ділянках обмеження швидкості / М. Б. Курган,
О. С. Маркова // [Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: тези 67-ї Міжнародної
науково-практ. конф.]. − Д., 2007. − С. 206–207. | uk |
dc.relation.references | Курган М. Б. Фактори, що впливають на першочерговість усунення обмежень швидкості руху
поїздів, пов’язаних зі станом залізничної колії / М. Б. Курган, О. С. Чернишова // [Проблеми механіки
залізничного транспорту: тези доп. 12-ї Міжнародної наукової конф.]. − Д., 2008. − С. 90. | uk |
dc.relation.references | Полуянович Н. К. Математическая модель тягового электропривода с широтно-импульсным
управлением для исследования режима пуска / Н. К. Полуянович, Ю. П. Волощенко, И. И. Шушанов
// Известия Южного федерального университета. Технические науки. – 2013. – №. 4 (141) | uk |
dc.relation.references | Белоусов Е. В. Тяговый электропривод электротранспортных средств / Е. В. Белоусов, М. А.
Григорьев, А. А. Грызлов //Электротехника. – 2017. – №. 4. – С. 2-5. | uk |
dc.relation.references | Зарифьян А. А. Усовершенствованная компьютерная модель динамических процессов в
электромеханической системе электровоза / А. А. Зарифьян, Л. Н. Сорин //Вестник Всероссийского
научно-исследовательского и проектно-конструкторского института электровозостроения. – 2004. –
№. 1. – С. 57-66. | uk |