Визначення асоціативного кольорового сприйняття споживачем та його впливу на подальшу споживчу поведінку та маркетингові рішення компаній
Author
Філатова, Л. С.
Пилипенко, В. О.
Filatova, L. S.
Pylypenko, V.
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розкрито особливості психологічної та емоційної складової поведінки споживача пов’язаної із
сприйняттям кольорів, в результаті виникненням певних емоцій та асоціацій. Представлена узагальнена
деталізація із визначення впливу кольору на споживчий вибір та визначення емоцій , які він викликає у загальному
та маркетинговому застосуванні. There had been determined the features of psychological and emotional component of consumer behavior related to
the perception of color, as a result of certain emotions and associations. The generalized detail on definition of influence
of color on consumer choice and definition of emotions which it causes in the general and marketing application is
presented.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37547