Цифрові технології при вивченні вищої математики під час змішаного навчання студентами компютерної галузі технічних ЗВО
Автор
Клєопа, І. А.
Петрук, В. А.
Klіeopa, I.
Petruk, V.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Анотації
В статті розкрито та визначено передумови використання цифрових технологій у вивченні вищої математики в умовах змішаного навчання у контексті розвитку глобального тренду цифрової трансформації суспільства. Автором визначено роль цифровізації освіти у процесі навчання студентів комп`ютерної галузі технічних ЗВО під час змішаного навчання. Виявлено тенденції розвитку інформаційних технологій у вищій освіті та охарактеризовано стан розвитку цифрових компетенцій його суб`єктів, також використанням цифрових технологій для реалізації змішаного навчання в закладах вищої освіти. Автором розглядається процес впровадження інформаційних процесів для студентів комп`ютерної галузі в технічних ЗВО, що передбачає використання цифрових технологій та обумовлено пріоритетну необхідність набуття студентами відповідних практичних навичок, які необхідні для освоєння майбутньої професії.
На підставі дослідження розроблено пропозиції щодо забезпечення умов для розвитку цифрових технологій при вивченні вищої математики з метою підвищення якості та результативності професійної освіти. The article reveals and defines the prerequisites for the use of digital technologies in the study of higher mathematics in
the conditions of mixed learning in the context of the development of the global trend of digital transformation of society.
The author defines the role of digitization of education in the process of training students of the computer branch of
technical higher education institutions during mixed education. The trends in the development of information technologies
in higher education were identified and the state of development of digital competences of its subjects was characterized,
as well as the use of digital technologies for the implementation of blended learning in institutions of higher education.
The author examines the process of implementing information processes for computer science students in technical higher
education institutions, which involves the use of digital technologies and is determined by the priority need for students
to acquire relevant practical skills that are necessary for mastering the future profession.
On the basis of the research, proposals were developed to ensure the conditions for the development of digital
technologies in the study of higher mathematics in order to improve the quality and effectiveness of professional education.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37663