Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorAntonovska, K. V.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, A. A.en
dc.contributor.authorАнтоновська, Х. В.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2023-09-04T14:04:28Z
dc.date.available2023-09-04T14:04:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationAntonovska, K. V. Social media marketing (smm) as new forms of marketing [Електронний ресурс] / K. V. Antonovska, A. A. Slobodianiuk // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/18289.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37816
dc.description.abstractThe topic of social media marketing (SMM) and its importance in the modern business environment is considered. Social media has become a powerful communication and marketing tool, enabling organizations to engage their audiences on a scale that was previously impossible.en
dc.description.abstractРозглядається тема маркетингу в соціальних мережах (SMM) та його значення в сучасному бізнессередовищі. Соціальні медіа стали потужним інструментом комунікації та маркетингу, що дозволяє організаціям залучати свою аудиторію в масштабах, які раніше були неможливими.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/18289
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSMMen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectSMMuk
dc.subjectтаргетuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleSocial media marketing (smm) as new forms of marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:316.472.4:004.738.5=111
dc.relation.referencesBuffer, What is Social Media Marketing? URL: https://buffer.com/social-media-marketing (дата звернення: 16.05.2023).en
dc.relation.referencesKarwasra V. Digital Marketing. – 2017. – 162 p. URL: https://www.google.com.ua/books/edition/Digital_Marketing/dc5EDwAAQBAJ?hl=uk&gbpv=1&pg=PP1&printsec= frontcover (дата звернення 16.05.2023)en
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2785-1783 


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію