Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMakohoniuk, V. V.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, А. А.en
dc.contributor.authorМакогонюк, В. В.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2023-09-07T09:38:15Z
dc.date.available2023-09-07T09:38:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationMakohoniuk V. V. Implementation of innovative strategies in business and their impact on competitiveness [Електронний ресурс] / V. V. Makohoniuk, А. А. Slobodianiuk // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня, 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/18972.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37849
dc.description.abstractThis topic is devoted to the study of how the implementation of innovative strategies affects the competitiveness of organizations. Research on the implementation of innovative strategies allows you to understand better how innovation can change the dynamics of the competitive environment and contribute to the success of enterprises.en
dc.description.abstractВ цій публікації розглянуто впровадження інноваційних стратегій та їхній вплив на конкурентоспроможність організацій. Дослідження впровадження інноваційних стратегій дозволяє краще розуміти, як інновації можуть змінити динаміку конкурентного середовища і сприяти успіху підприємств.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня, 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2023/paper/view/18972
dc.subjectinnovative strategiesen
dc.subjectinnovative managementen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectleadershipen
dc.subjectінноваційні стратегіїuk
dc.subjectінноваційний менеджментuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectлідерствоuk
dc.titleImplementation of innovative strategies in business and their impact on competitiveness
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[005.21:005.591.6+005.332.4](043.2)=111
dc.relation.referencesВолкова О.І. Економіка і організація інноваційної діяльності: [підручн.] / Під ред. О.І. Волкова, М.П.Денисенко та ін. – К.: ВД «Професіонал». – 2004. – 960 сuk
dc.relation.referencesЙохна М. А. Економіка і організація інноваційної діяльності / М.А. Йохна, В. В. Стадник . – К.: ВЦ «Академія», 2005. – 400 сuk
dc.relation.referencesКеллер Т., Вернер Д. Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value. – 2013. – С. 35.en
dc.relation.referencesЛанкастер Дж. Лідерство в стилі Lean. Шлях до постійного вдосконалення вашого бізнесу. К.: K.Fund. – 2017. – 240 с.uk
dc.relation.referencesРудь Н.Т. Економіка і організація інноваційної діяльності / Н.Т. Рудь. – Луцьк, РВВ ЛДТУ. – 2007.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2785-1783 


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію