Удосконалення методу призначення задач для співробітників станції технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів
Автор
Козачко, О. М.
Крижановський, Є. М.
Жуков, С. О.
Варчук, І. В.
Kozachko, O. M.
Kryzhanovskyi, Y. M.
Zhukov, S. O.
Varchuk, I. V.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
The method of automated process of assigning tasks to employees of vehicle service stations based on genetic and Hungarian
algorithms has been improved, which, unlike existing ones, takes into account the complexity of the task, the time of task execution and the
qualifications of workers, and also allows to speed up and optimize the workflow at vehicle service stations. To evaluate the optimality of
solution options, a new criterion is proposed, which, in addition to the qualifications of the worker, the complexity and time of the task, allows taking into account the needs of the enterprise in different seasons. The experimental data of the proposed algorithms were computerized. The initial data for the computer experiment were taken as data on the functioning of a real service station in Vinnytsia with and without the automated application of an improved method of assigning tasks to employees of a vehicle service station based on genetic and
Hungarian algorithms. Computer experiments have shown that genetic algorithm work better with a large number of tasks, and the Hungarian algorithm works better with a small number of tasks. On the basis of the proposed improvements and algorithms, a cross-platform automated system for vehicle service station employees has been developed, which, unlike existing ones, provides instant interaction between the
system's software modules, thanks to the microservice architecture and takes into account the high load of client requests, due to the horizontal scaling of the servers that host the system software. A special feature of the automated system is that it provides station employees with an
automated workplace where they can manage their own tasks and monitor and control their execution, which allows vehicle service station
owners to control the entire customer service process and correctly prioritize tasks for their employees Удосконалено метод автоматизованого процесу призначення задач для співробітників станцій технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів, який на відміну від існуючих, враховує одночасно, складність задачі, час виконання задач та кваліфікацію робітників, а також дозволяє пришвидшити та оптимізувати робочий процес на
станціях технічного обслуговування транспортних засобів. Для оцінювання оптимальності варіантів розв’язку запропоновано новий критерій, який, окрім кваліфікації робітника, складності та часу виконання задачі, дозволяє врахувати потреби підприємства в
різні сезони. Проведено комп’ютерну обробку експериментальних даних роботи запропонованих алгоритмів. В якості вихідних
даних для проведення комп’ютерного експерименту були взяті дані по функціонуванню реальної станції технічного обслуговування в м. Вінниця з та без автоматизованого застосування удосконаленого методу призначення задач для співробітників станції технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів. Проведені комп’ютерні експерименти
показали, що за великої кількості задач краще працює генетичний алгоритм, а при невеликій кількості задач – угорський алгоритм.
На основі запропонованих удосконалень та алгоритмів розроблено крос-платформну автоматизовану систему співробітників
станції технічного обслуговування транспортних засобів, яка на відмінну від існуючих, здійснює миттєву взаємодію між програмними модулями системи, завдяки мікросервісній архітектурі та враховує високонавантаженість клієнтських запитів, за рахунок
горизонтального масштабування серверів, на яких розміщується програмне забезпечення системи. Особливістю автоматизованої
системи є те, що вона забезпечує співробітників станцій автоматизованим робочим місцем, в якому вони можуть здійснювати як
управління власними задачами, так і моніторингом та контролем їх виконання, що дозволяє власникам станцій технічного обслуговування транспортних засобів контролювати увесь процес обслуговування клієнтів та правильно розставляти пріоритети виконання
задач своїм співробітникам.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38141