• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних електронних систем
  • Кафедра мовознавства
  • Наукові роботи каф. МЗ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних електронних систем
  • Кафедра мовознавства
  • Наукові роботи каф. МЗ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Особливості навчання іншомовного діалогічного мовлення

Author
Стадній, А. А.
Зозуля, І. Є.
Date
2023
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. МЗ [519]
Abstract
У статті досліджено особливості навчання іншомовного діалогічного мовлення на прикладі української мови як іноземної. Формування й розвиток навичок діалогічного мовлення є одним із шляхів оволодіння іншомовним спілкуванням. Використання комунікативного підходу в навчанні діалогічного мовлення дає можливість змоделювати реальне спілкування, підвищити рівень розвитку зв’язного мовлення, формувати творчу особистість, збільшувати словниковий запас, удосконалювати говоріння, інтонаційні вміння й навички. покращувати рівень вільного володіння іноземною мовою. Встановлено, що діалогічне мовлення – це процес взаємодії двох або більше осіб з метою отримання інформації, обміну думками, спонукання до дії, висловлення пропозиції, прохання, переконання, у якому активний процес продукування мовлення чергується з пасивним – періодом слухання й аналізу отриманої інформації. Діалогічне мовлення має лінгвістичні й психологічні особливості, знання яких допомагає мовцям ефективно побудувати комунікацію. З’ясовано, що студенти проходять чотири етапи навчання діалогічного мовлення: підготовчий, на якому вчаться правильно реагувати й відповідати на запитання, читають й аналізують діалоги-зразки, змінюють певну інформацію; перший (слухають зразки лише з опорами, аналізують, перекладають), другий (поділ діалогу на діалогічні єдності, складання діалогу із запропонованих реплік, розширення реплік), третій (самостійне складання діалогу). Для розвитку іншомовного діалогічного мовлення використовують такі типи діалогів: діалог-розпитування, діалог-домовленість, діалог-обговорення, діалог-дискусію. Основними формами роботи є координована групова та парна. Завдяки таким формам вдається залучити до діяльності всіх студентів, які слухають один одного, навчаються від інших учасників освітнього процесу, знаходять і виправляють помилки власні й співрозмовника. Запропоновано опис конкретних навчальних ситуацій та завдання для розвитку діалогічного мовлення. Навчальні діалоги допомагають формувати іншомовну мовленнєву компетентність для досягнення взаєморозуміння з іншими.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38263
View/Open
135065.docx (537.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ