dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Пасєка, Б. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T12:29:11Z | |
dc.date.available | 2023-11-17T12:29:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Еквівалентування математичних моделей оптимального руху електромобіля [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, Б. В. Пасєка // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18804. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38278 | |
dc.description.abstract | A systematic analysis of the mathematical models of the movement of an electric vehicle with an AC
traction asynchronous electric drive, optimal according to the criterion of the minimum consumption of the
power battery charge, was carried out, and it was proved that for the use of these models in the decision
support systems of the driver while driving in urban traffic flows, it is necessary to replace in the
computational algorithms their simpler equivalent models | en |
dc.description.abstract | Здійснено системний аналіз математичних моделей руху електромобіля з тяговим асинхронним електроприводом змінного струму, оптимального за критерієм мінімуму витрат заряду силової акумуляторної батареї, і доведено, що для використання цих моделей в системах підтримки прийняття рішень водієм під час руху в міських транспортних потоках необхідно в обчислювальних алгоритмах заміщати їх більш простими еквівалентними моделями | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18804 | |
dc.subject | математичні моделі руху | uk |
dc.subject | системний аналіз | uk |
dc.subject | еквівалентування | uk |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | асинхронний електропривод | uk |
dc.subject | акумуляторна батарея | uk |
dc.subject | мінімізація | uk |
dc.subject | mathematical models of movement | en |
dc.subject | system analysis | en |
dc.subject | equivalence | en |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | asynchronous electric drive | en |
dc.subject | battery | en |
dc.subject | minimization | en |
dc.title | Еквівалентування математичних моделей оптимального руху електромобіля | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.62 | |
dc.relation.references | Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, Методологія та організація наукових досліджень. Вінниця, Україна: ВНТУ, 2015. | uk |
dc.relation.references | Б.І.Мокін, О.Б.Мокін, В.В.Горенюк. «До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом». Вісник
Вінницького політехнічного інституту, №3, С.32-38, 2019 | uk |
dc.relation.references | Б.І.Мокін, О.Б.Мокін, В.В.Горенюк. «Метод ідентифікації моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним
електроприводом». Вісник Вінницького політехнічного інституту, №1, С.32-38, 2020 | uk |
dc.relation.references | В. В. Горенюк, «Синтез та ідентифікація моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом по
схилах і підйомах дороги», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 37–44, Квіт 2021. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-155-2-37-44 | uk |
dc.relation.references | Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «Моделювання оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом
горизонтальним відрізком дороги», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 26–33, Лис 2020 | uk |
dc.relation.references | В. В. Горенюк, «Моделювання оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом на схилах і підйомах
дороги», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 43–49, Жовт. 2021 | uk |