Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorПасєка, Б. В.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T12:29:11Z
dc.date.available2023-11-17T12:29:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМокін Б. І. Еквівалентування математичних моделей оптимального руху електромобіля [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, Б. В. Пасєка // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18804.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38278
dc.description.abstractA systematic analysis of the mathematical models of the movement of an electric vehicle with an AC traction asynchronous electric drive, optimal according to the criterion of the minimum consumption of the power battery charge, was carried out, and it was proved that for the use of these models in the decision support systems of the driver while driving in urban traffic flows, it is necessary to replace in the computational algorithms their simpler equivalent modelsen
dc.description.abstractЗдійснено системний аналіз математичних моделей руху електромобіля з тяговим асинхронним електроприводом змінного струму, оптимального за критерієм мінімуму витрат заряду силової акумуляторної батареї, і доведено, що для використання цих моделей в системах підтримки прийняття рішень водієм під час руху в міських транспортних потоках необхідно в обчислювальних алгоритмах заміщати їх більш простими еквівалентними моделямиuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18804
dc.subjectматематичні моделі рухуuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectеквівалентуванняuk
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectасинхронний електроприводuk
dc.subjectакумуляторна батареяuk
dc.subjectмінімізаціяuk
dc.subjectmathematical models of movementen
dc.subjectsystem analysisen
dc.subjectequivalenceen
dc.subjectelectric caren
dc.subjectasynchronous electric driveen
dc.subjectbatteryen
dc.subjectminimizationen
dc.titleЕквівалентування математичних моделей оптимального руху електромобіляuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.62
dc.relation.referencesБ. І. Мокін, О. Б. Мокін, Методологія та організація наукових досліджень. Вінниця, Україна: ВНТУ, 2015.uk
dc.relation.referencesБ.І.Мокін, О.Б.Мокін, В.В.Горенюк. «До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом». Вісник Вінницького політехнічного інституту, №3, С.32-38, 2019uk
dc.relation.referencesБ.І.Мокін, О.Б.Мокін, В.В.Горенюк. «Метод ідентифікації моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом». Вісник Вінницького політехнічного інституту, №1, С.32-38, 2020uk
dc.relation.referencesВ. В. Горенюк, «Синтез та ідентифікація моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом по схилах і підйомах дороги», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 37–44, Квіт 2021. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-155-2-37-44uk
dc.relation.referencesБ. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «Моделювання оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом горизонтальним відрізком дороги», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 26–33, Лис 2020uk
dc.relation.referencesВ. В. Горенюк, «Моделювання оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом на схилах і підйомах дороги», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 43–49, Жовт. 2021uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію