Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯкименко, О. А.uk
dc.contributor.authorСілагін, О. В.uk
dc.date.accessioned2023-11-22T09:41:33Z
dc.date.available2023-11-22T09:41:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯкименко О. А. Аналіз передумов розробки програмного забезпечення задля імітацій емоцій ігрового персонажа [Електронний ресурс] / О. А. Якименко, О. В. Сілагін // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17992.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38352
dc.description.abstractВ даній бакалаврській дипломній роботі досліджено процес програмного забезпечення для імітацій емоцій ігрового персонажа. В роботі проаналізовано сучасні системи аналоги, що використовуються для анімацій обличчя і імітацій емоцій. Представлені переваги і недоліки існуючих програм аналогів. Досліджено способи вирішення даної задачі. Запропоновано використовувати плагін MetaHuman в рушії ігор Unreal Engine 5, що дозволяють користувачеві маніпулювати виразом обличчя та рухами персонажа. Результатом дипломного дослідження є власна система керування полігонального меша для відображення емоцій, що реалізовано на мові програмування blueprint.uk
dc.description.abstractIn this bachelor's thesis the process of developing a software for simulating the emotions of a game character. The paper analyzes modern analogue systems used for facial animations and emotion simulations. Advantages and disadvantages of existing analog programs are given. Ways to solve this problem have been studied. It is proposed to use the MetaHuman plugin in the Unreal Engine 5 game engine, which allows the user to manipulate the character's facial expressions and movements. The result of the diploma research is a proprietary polygonal mesh control system for displaying emotions, which is implemented in the blueprint programming language.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LII Науково технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17992
dc.subjectMetaHumanen
dc.subjectUnreal Engine 5en
dc.subjectemotion simulationen
dc.subjectfacial animationen
dc.subjectvisual programminguk
dc.subjectімітація емоційuk
dc.subjectанімація обличчяuk
dc.subjectвізуальне програмуванняuk
dc.titleАналіз передумов розробки програмного забезпечення задля імітацій емоцій ігрового персонажаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4
dc.relation.referencesComparison: the Top 6 Most Popular 3D Modeling Software [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://medium.com/imeshup/comparison-the-top-6-most-popular-3d-modeling-soft-1c6a9ed204a4 (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesMetaHuman [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.unrealengine.com/en-US/metahuman (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екранаen
dc.relation.referencesAutodesk Maya [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.autodesk.com/products/maya/overview?term=1- YEAR&tab=subscription/ (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesBlender. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.blender.org/ (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екранаen
dc.relation.referencesCinema 4D - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.maxon.net/en/cinema-4d (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesUnreal Engine 5 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.unrealengine.com/en-US/unreal-engine-5 (дата звернення: 4.05.2023). – Назва з екрана.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію